music

4 Kasım 2013 Pazartesi

saldırmayın !!


  Bir hayli zamandır sözel hakaret ve davranışlarla 'düşüncelere yönelik' saldırıda bulunan insanlar dikkatimi çekmeye başlayınca ister istemez okudum, öğrendim, tanıdım, araştırdım. Aslında sustum, 'yazmaya gerek yok' diye de düşündüm ama sözel saldırıların dozu artınca ister istemez şıklarda yazdığım türlere ki; karşı karşıya maruz kaldığım durumlar bunlar cevap vermek zorunda bırakıldım..

Sabrım hakikaten son noktaya tırmanıyor, küstahlık olarak sakın algılanmasın, ne olur o açıdan bakmayın kendimi  tebrik ediyorum...susup, dinleyişlerimi görüyorum, sabrıma bakıp ' az kaldı bitecek' diyorum..açıkçası kendimi telkin ediyorum..



Bir birikim olmuş belli ki; yazıyorum !!! Ha, çok mu taktıntı ettim..
Etmedim..değer olarak da görmediğim durumlar..
Fakat dur durak bilmeden herşey üst üste gelince küçük bir sivilce çıkar e patlamazsa iki parmağınla patlatır çıkarırsın misali..yazınca rahatlıyorum.

1. Asla kinaye ve göndermelerden hoşlanmam ve biri beni dürtmediği sürece anlamam..
2. yaş ne kadar yukarılara doğru tırmanırsa tırmansın ayinesi işdir kişinin lafa bakılmaz.
3.münakaşa'dan hoşlanmam...
4.Kıskançlık ve fesatlığı ruhumdan kovalı hayli zaman oldu, egom olmadığı için anlamsız geliyor bu tür söz düelloları..
5. Hoca'yım ben bilirim diyipte nifak çıkaran, provakatörlük yapmaya çalışan 'ortam müsveddeleri'nden kaçarım. söz hatibi kadın yada erkek farketmez, beni inandıramazsınız..
6.İmanın ve para'nın kimde olduğunu asla bilemezsiniz bin kere secde etmiş başın, bin kirli kalbi varsa peygamber efendimizin de bir sözü var, eminim bilirsiniz ama anlamazsınız neye yarar..
7.'Aydınım' diye geçinen tiplere sözüm: M.Kemal Atatürk ne demiş: gelmiş geçmiş en büyük insan Hz. Muhammed (s.a.v) madem öyle demiş (askerlere saygım sonsuz) Kuran-ı kerimi eline almadan 'dinciler' deyip kendini yırtıyorsun..Atatürk'ün dedesinin, babasının ve annesinin de nasıl insanlar olduğunu bilirsin herhalde o kadar da.........değilsindir..benim yada sıradan bir insanın imanını ve inancını herkesle aynı kefeye koyup kendince aşşağılamaya ve düşünce saldırısında bulunmaya boş kafayla hiç hemde hiç hakkın yok bunun kararını sen değil, İlahi Adalet verir diyorum..en sonunda bunu bana dedirttiler!!!
8.Hayatta en değerli şey sağlık huzur ve insani olgunluktur, bu olguları bilip de anlamak işine gelmiyorsa aldığın nefes bence sana fazla...
9. yahudi hristiyan yada hindu; inancı olsun yada olmasın; saygı duyuyorsa benim inancıma; benim inancımda olan tabiyetin terbiyesizliğine ne demeliyim bilmiyorum !!! edep ya-huu !!
10. benim değerlerimde sağ yada sol diye bir şey yoktur. insanları ne mezhebine nede düşüncelerine göre ötekileştirme gibi kör bir yapım yok..İnsan isen gönül kapım ardına kadar açılır, kalıbının içinde kırk tilki gezdirip bit yeniği ararsan sana 'bit yavrusu' derler, mecazi anlamı hoş değil, bende o yüzden yazmıyorum.
11. Aydınlık, kafasındaki örtüye takıp; k*çındaki tangayı görmemek değil..anladığım kadarıyla bazılarının ışınlansada aydınlığı görememesi üzücü...
12.Ne açık saçı, nede kapalı saçı savunmuyorum cımbızla çekip çıkarmayın; İnsan' olan değerlidir onunda afedersiniz donuna, saçının rengine, kılığına zerre kadar değer vermem, kılığa göre adam seçen 'iki metrelik amerikan beziyle' gider nasılsa.. kefeninin kumaşı da paristen gelsin istersen öbür tarafta *aa ne şık bi kefen sizi şöyle cennete alalım' demeyecekler hakikaten çok sinirliyim affınıza sığınıyorum..Örtü'nünde ramsey'den yada kübra'dan olması gerekmiyor açıkçası: kapalının frapanından, açığın da teşhirciliğinden hoşlanmasamda değerlendirmeyi beyin de arıyorum..

13. İnsanları tanımadan asla yargılamayın..İçini bilmeden arkadaş edinmeyin, karakterini tam anlamadan sormadan kişiye 'tü-kaka' demeyin..sorun..sormadan anlayamazsınız..
14.Herkesin bir duruşu olmalı..giydiğin kıyafetin kaliteli değil, ruhunun kumaşı kaliteli olsun..
15.düşüncelerim ters geliyorsa buyrun silin, umrumda dahi değil..

Bu kadar yeter..