music

16 Ağustos 2012 Perşembe

minik depresif


günlük..
her geçen gün sınanıyorum
garip bir ruh hali..sessiz, sakin, mutsuz, gülmek istemeyen biri karşımda..
 tepemden geçen bir bulut gibi usulcayım...
İnsanlar görüyorum türlü, türsüz sıkılıyorum...
bir hayat görüyorum bana biçilen dikilen giydirilen..iki beden dar geliyor..
yoruldum, durup dinliyorum kalbimi, bozulduğu için alıp çöpe atasım geliyor..
halil cibran ne demiş:


Bana susmayı ver, gecenin hücumlarına meydan okuyayım..
 hücum bu; susmayı içiyorum ve sabrı yiyorum..
herkesde zaman zaman olan şeyler ve olağan bunlar..
antibiyotik gibi 12 saatte bir yokluyor hayat; tekmil veriyorum, çekiliyorum..
'zorla güzellik olmaz' demek yanlış, ortada estetik denen şey varsa...
öyle işte...yapay bir hayatı soluyorum..
günlük...
bir sır vereyimmi sana...
İbriğimde su bitti...felsefe buraya kadar..

yıllar öncesinden kalma bir şarkı, gelip fısıldıyor kulağıma;
içindeki çocuğa sarıl, sana insanı anlatııııırr...

içimdeki çocuğu, içimdeki ormanda kaybettim, biri bana insanlığın masalını anlatsın...