music

20 Nisan 2012 Cuma

AŞK ne güzel şeydir :)


Gözümü açtım saat 10.00 eyvahh geç kaldım diyorum,
patrona şimdi ben ne diyeceğim :)) patron cevap verir : kafana göre takıl !!!
patron olmanın sadece böyle güzel bir yanı var..
Alel acele giyiniyorum, argoda derler ya bunu da hep çevremdeki beylerden öğreniyorum -afyonun mu patlamadı ?  aynen öyleyim gözümün biri açık, diğeri kapalı..
sabah kahvaltısını yapıyorum yalap şalap, evimin kapısını açmadan dualarımı okuyorum, ve kapımı açıyorum..çantalar, ayakkabılar kendimi son kez kontrol ediyorum ve vınn !!!
Otoparka koşturuyorum, hava misler gibi, pırıl pırıl bir güneş..
Arabaya biniyorum kontağı çevirip bir süre sonra yola koyuluyorum, dualarım bitti, açıyorum radyoyu..


benim favori radyom -RADYO İLEF- Ankara Üniversitesi gençlerinin yayın yaptığı bir kanal ve tam benim sevdiğim şarkılar çalınıyor, çoğu kimse bilmez İLEF'i..eski yabancı şarkılar bazen klasik müzik her 10 şarkının arasında 1 Türkçe parça, hiç sıkmıyor beni..
başka bir şarkıya geçiyor, o ara kanal arıyorum, elektronik bir saz sesi kulağıma geliyor bu ne yaa böyle derken sözler kulağıma acaip şeyler söylüyor..
-yarim beyaz olsaaa, saçı siyahsaaaa, benden bahtiyarı oooolllmaaazz, ela göz kaş olursaaa...Allaahh sabah sabah bi gülme krizine giriyorum, merak ediyorum 2.nakaratında ne var diye, şarkının adını sanını bilmiyorum saç siyah yari beyaz derken bu şarkıyı bulacağım diye aklımın bi kenarına not ediyorum..
Akşama doğru aklıma geliyor google efendisine yazıyorum uyduruk kaydırık sözleri, derken şarkının asıl ismini öğreniyorum -Aşk ne güzel şeydir :) efenim  sanırım Ulus şarkılarından biri, taktimimdir, hazzetmediğim şarkı türlerinden olsada gülerek dinledim..hadi buyrun burdan yakın :)
huzurlarınızda kul mustafa :) ve o muhteşem şarkısı -aşkkk ne güzel şeydir
haydeeee :)