music

10 Mart 2012 Cumartesi

oğlum rüyalarımda...


Rüyamda uzaklardan bir ses duyuyorum..

-Annee !!
-Anneeee !!!
-Anneeeeeeee !!!

Oğlummm, yavrummm diyorum..neredesin yavrumm...



3-4 yaşlarında bir erkek çocuğunun sesi bu...Öyle masum bir ses tonu geliyor ki kulağıma, hissediyorum o çocuk çaresiz sesleniyor bana..

-Burak oğlumm, yavrum ses ver, ne yapayım, neredesin yavrummm !!
Ağlıyorum, dolu dizgin ağlıyorum...

yıllar evvel eğer bir oğlum olursa adını 'BURAK' koyacağım dediğim oğlumun sesini duydum ama onu göremedim..Rüyamda anneliğin yürek acısını hissettim..
Rüyamda yavrumu kaybettim...birden uyandım, sırıl sıklam olmuşum..
-oğluummm, yavrummm diye sesleniyorum hala...
doğruldum, gözlerim boşlukta...saatlerce ağladım, çok etkilendim çookkkk...

Rüyamda yavrumu kaybettim...
Burağımı, oğlumu kaybettim...
Annelik duygusunun ne olduğunu rüyamda gördüm, uyandım, yitirdim...
çok üzgünüm...
içim çok acıyor...
ben herşeyimi kaybediyorum...
ne gerçek dünyada nede rüyamda mutluyum...
-oğlumm, yavrumm..seni bulamadım, affet yavrum beni...affet anneemmmm...
Rüyalardan da nefret ediyorum...