music

6 Mart 2012 Salı

bir acı var içimde..


İnsan öldüğünü ruhunu teslim ettikten sonra değil, toprak üstünü örtüp, bütün millet elini ayağını çektikten sonra anlarmış..
Acaba öldümmü diye gün içerisinde ilkkez nefes alıp verirken böyle saçma sapan kendime soruyorum, ne yapıyorum, kiminle konuşuyorum, neredeyim farkında değilim..hafta sonu Ankara dışına atıyım beni, belki nefes aldığımı anlarım diye düşünmüştüm hepten kendimi kaybedişlerin içinde kaybolmuşluğu yaşıyorum..
İçimdeki acı, sızıya dönüşmedi kocaman bir ateş alevler halinde yakıyor yüreğimi..
Yüreğim; eyy benim hasta yüreğim, bir gün durduğun vakit, unuttur bana bu hissettiklerimi..söz ver bana sıkmayacaksın beni, yormayacaksın, üzmeyeceksin..
ritmin hep bozuktu bilirimde ya şu patlayan bombalar nereden geliyor..



Bakışlarımın içinde gördüğüm filmin galasındayım..tertemiz bir kalbi tertemiz insanlığı var dediğimin, o çok sevdiğimin bana attığı imzaya bakıyorum..

Mektuplar'ın var kimi 17 kimi 12 sayfa..'bana aşkın güzelliğini gösteren aşkım, ilk aşkım, canım, herşeyim, eşim olacak kadın...' demişsin kocaman harflerle..
kokun sinmiş sayfalara, ruhum dolu dizgin ağlıyor..duyuyor musun !!!
Duyuyorsun...biliyorum, hissediyorsun..
seni sormuyorum, ama bin bir telefonlar çalıyor kapımı, ismini duymak istemeden
'çok pişman, yapma ne olur, affet...iki gözü iki çeşme ağlıyor' diyen sözlerin kelebekler gibi uçup gittiğini düşünüyorum..
gündüzüm geceler gibi zifiri zindan..Ağla yüreğim, ne olur ağla !!! dayanamıyorum bu hale..sanki hissetmişim gibi o filmin çıkışında sormuştum ya sana
'sen beni böyle bırakıp gitmezsin, aldatmazsın değil mi?'
-ben o adam değilim,  meleğimin kanatlarıyım, seninle son nefesimi vereyim' demişliğin hatrımda..
şimdi o filmi son kez daha hatırla...
sana ne demeliyim, juju...
jujum...
benim ilk aşkım...
aşkım demeye utandığım aşkım..
hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın..
Dilerim ki; mutlu ol sevgilim..
ben olmasam bile hayat gülsün sana..
ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda..


hoşçakal....