music

30 Ocak 2012 Pazartesi

kötü manzaralar


yeni iş hayatım beni çok zorluyor, dış dünyanın ne kadarda acımasız yanları varmış diyorum kendi kendime, insanlar ne kadar gaddarmış, ne kötülermiş birbirlerine tokat atmayı, çelme takmayı öyle yüzsüzce ve doğal bir biçimde yapıyorlarki, bunları gördükçe kendimden korkuyorum..bende böyle olurmuyum diye düşünüyorum, asla yapmam dediğim şeyler bir gün başıma geldiği için hayırlısı diyebiliyorum..yinede adam gibi kalmakta kararlıyım, para için satmak, para için değişmek para için küçülmek, aşşağılanmak çok acı ve çirkin..
mesleğimin şu çirkin hayatta meğerse çok aşşağılanmış bir durum olduğunu öğrendiğim günden bu yana 5 ay geçti..bayan olmanın verdiği avantajlar ve dezavantajları kulaklarımla duyduğum ve yaşadığım an; neler varmış diye gözlerimi patlatıp ağzımın açık kalışını ve gözyaşlarına boğulduğumu unutamıyorum..
bazen ziyaretlerim sırasında ahlaki değerleri sıfırlanmış paraya esir olmuş ve o parayla konuşan insanların davranışlarıyla karşılaştığımda katil olmamak için kendimi zor tutuyorum..erkeklerinde böyle alçalması, işini bel altına vuran kadınlar kadar ucuz ve adice..bir insan ekmeği için mi çalışır yoksa ekmeği uğruna kendinden taviz verip namusunu kirletmek için mi..2.şıkkı seçersen çok kazanırsın -neyi? -parayı tabii..ben öyle kazanılacak paranı taaa içine edermiyim, ederim..bunu diyen p.....in ağzına da edermiyim..-ederim..mesleğimi yanlış mı seçmişim yoksa yanlış insanlar mı mesleğimi karalamışlar bilmiyorum..bildiğim şey bu durumu düzeltmek, onuru ile çalışıp hakkını verebilmek..-amma da erkeksin senden tüccar olmaz diyenlere inat - o.....u olup haram para kazanmaktansa gözünün üstüne indirip, s.etmek seni dünyanın en güzel şeyi diyebiliyorum..ahh ne çirkinleştirmişiz güzelim dünyayı..dilimi küfre savurduğum için üzgünüm..ama hak edenler varmış meğer..meğer ben çok üzülecek ama direnebilecekmişim memleketimin kütükleri, ş.....leri adına..ofisimin den görünen manzara inanılmaz güzelken, gördüğüm insan manzaraları ciddi ciddi korkutucu..