:)

:)

Bayramdan, bayrama geliyormuş gibi oldum sanki :) ama yine üzerinden nerdeyse 1 yıl geçmiş..
arada bir çok farklar ve yaşanmışlıklarla dolu.. Bu defa bir pc var, rahat rahat yazabilirim düşüncesi ile yine yeniden ve yeniden birarada olma şerefine nail :) 

O kadar zorlu zamanlar varken ve sanki bu zamanı karanlık bu tünele benzetmişken, tünelin içinden selam olsun x y z kuşakları... Tünelin içinde mum yakanlar, kandilleri asılı, gaz lambalarının ışıkları içinde olan insanlar da var, bunun adı umut..hep var olan..

Deprem...evet çok ağır ve acı bir savaştan çıkmış ve hala o savaşın gri, siyah sis bulutları içinde olanlar.. Çoğu insan kendi imkanları dahilinde çoğu kuruluşlar yine kendi imanları içerisinde yardım etti ve etmeye de, kalmaya da devam ediyor koca yürekler..güzel insanların çokluğunu fark edince tünelin içindeki o ışıklar daha bir güven veriyor hala umut var diye sesleniyorum. Travmalı toplum olduk kabul de ettik, belki de zaten öyle biraz da arabesk seven bir cenabımız vardı, gardımızı Allah veriyor, gücümüzü ruhumuza yüklüyor ve aşık veyselin dediği gibi gidiyoruz gündüz gece...Bildiğim tek gerçek var: HİÇBİRŞEY SONSUZA DEK SÜRMEZ...Herşey değişir, değişiyor, mevsimler, insanlar, bitkiler ve hayvanlar..toprak ve dünya bile...Sınavlar test olmadığı için soruyu görüyor ama seçenekleri maalesef seçemiyoruz, o nedenle büyük kayıplar vermeye devam ettik, umudumsa, artık doğru seçenekler üzerinde çalışmak tek seçeneğe indirmek..

Gülçinin Defteri az önce hesapladım 16 yaşına girmiş, koca 16 yıl.. Doğursam evladım ergen olacakmış ama sayfamı evlat edinmişim desem ehh o da, ergenyus sayılır ;) Saç kıranla ilgili hala çok sayıda mail almaya devam ederken, eksik olan kısımları sorulan sorulardan fark ettiğim için ek bir aydınlatma yazısı sanırım bayramda yazarım.

Hemen hemen neredeyse 3 yıl olacak 2 kedim var ellerinizden öper, 3. kedi için de 2 çete kabul ederse uğraş veriyorum. Hem kediler hem de onlarla ilgili bilgiler de vermek isterim bakım önerileri, yeni evlat edinip, acemi olanlar için elimden geldiğince ve bilgim ölçüsünde yardımcı olmak isterim.

Tüm bunların dışında, son olarak 31 yıldır içtiğim sigara'dan tek celsede boşandım, davayı da ben açtım hala inanamasam da, 75 günü devirdik bitirdik yahu :) meğer sigaraya aşık değil, alışkanlık tutkusu varmış,  Levent Yüksel'in dediği gibi "onu da sonra anlatırım" :)

Ramazan ayındayız önümüzde bi 20 gün gibi bir zaman sonra inşallah bayrama gireceğiz, hepinize hayırlı Ramazanlar, bayram kutlamasını evimde paylaşmak üzere, sevgilerimle..

Yorumlar

Popüler Yayınlar