Kaç yıl geçti aradan

 Sezen Aksu ve, "aradan ayrı ayrı, bitsin artık bu hasret buluşalım gayrı :) 

6 yıl geçti, aslında bi ara blogumu unuttum taaki maillere bakıp x birinin "saçkıran tedavisi" başlığına denk gelene kadar.. "aaaaaa!!! Ya ben blogumu unuttum " dedim sus, sus :) öyle hızlı yaşıyoruz ve bir güne o kadar çok şey sigdiriyoruz ki, normal görmek gerek hele ki, o bir gün dediğin şey 18 saate düşmüşse..

Selam okuyucular, değerli misafirler ve blog arkadaşlarım şuan kimler aktif bilmiyorum ama burdayım ta taa taaaaa !!  :)

6 sene de yaşlandım, fakat enerji full, çok şey atlattım, e atlaya zıplaya da geldik konuşacak çok şey var ve lakin 

Mailler bana blog analizlerini de bir gün pat diye gösterince "yahu bu kadar okuyan var miymiş, yok canım" derken kim nerelerde gezinmis, ne okumuşlar, tıklanma sayısı, ülkeler vs evet tüm bunları gördüm şuan telefonumdan yazarak sizinle iletişime geçiyorum. Pc,tablet vs hiç biri yok.

Masallar ve gerçekler, bilgiler ve deneyimler, hepsi yaşanmışlıklara dayanarak yine devam etsin mi yoksa içeriğe farklılıklar mı ilave edeyim diye üzerinde düşünerek girdim. Yine komik ,traji komik, tarifler ( yemek tarifi değil) ve kişisel gelişim konuları üzerine devam edeyim kitaplar yine olsun ve aldığım eğitimleri paylaşayım, son olarak da, biraz da okuyucuyu dinleyeyim, onlar yazsın, sorsun yada anlatsın istiyorum. " Hadi anlat" köşem olacak inşallah.. hiç bilmediğiniz birine kendi masalinizi yada derdinizi anlatın belki de dilimiz yettiğince biseyler yapabiliriz umudunu buraya altını çizerek belirtmek isterim.

Evimin anahtarini bulmuş gibiyim 😊 sanki uzun bir yoldan gelmiş gibiyim, ve sanki yıllardır evine ilk adımı atınca "pencere kenarındaki sedirim, masanın üstündeki radyo, not aldığım defterler" nasıl biraktiysam öyle bir özlemle bulmuş gibiyim 😊 nihayet ev'imdeyim..selam olsun dostlar, şükürler olsun kavuşturana..yeniden merhaba..bu arada hayırlı bayramlar olsun..


Yorumlar

  1. Merhabalar.
    Gerçekten çok uzun yıllardır sizden haber alamıyorduk. Blog sayfanıza döndüğünüze sevindim. Bu aralar ben de bloglardan uzaktayım. İnşAllah en kısa zamanda dönme imkanını Cenab-ı Hakk bana da kısmet eder.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba RECEP BEY :) Yorumunuzu görmekten mutluluk duydum ne uzun zaman olmuş insan sanki değerli bir dostunu yolda yıllar sonra görmüş gibi oluyor, İnşallah sizi de en kısa zamanda buraya yani ait olduğunuz mekana yeniden görmek isterim. selam ve saygılarımla..

      Sil
  2. Tekrar dönmüş olmanıza sevindim. Uzun zaman geçmiş. Demek ki yazmayı seviyormuşsunuz ki tekrar buralara dönebildiniz. Bazende hayat bizi koparıyor buralardan. Ama yinede vakit bulup yazmak güzel. Tekrar aramıza hoş geldin. Umarım daha çok yazarsın. Bu arada bloguna bu blogu takip et butonu eklersen yazdıklarından kolayca haberdar olabiliriz. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba değerli arkadaşım, yorumlarınızı yeni gördüğüm için kusurumu hoş görün en kısa zamanda bende iade-i ziyaret etmek isterim. evet yazmayı sevenler sanırım benim gibi bir şekilde uzun ayrılıklar olsa bile geri dönebiliyor. bu bağ çok özel yazma isteği sanırım ruhumuzun bir yerinde bize hediye edilmiş gibi duruyor. elbette ekliyorum hemen, sevgiler..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar