kesitler..



kesik kesik gelişlerim nedeniyle sayfamı terk etmiş zannetmeyin..
ben konuşma özürlüyüm yazamazsam rahatlayamam...
sevgili defterim..
sanalda yazı yazmaya başlayalı tam 7 yıl oldu..kimseyle bir kıyasım ihtirasım hırsım olmadan yazdım..reklam koymadan para beklentisi olmadan..Maneviyatımı düşünerek blogumu oluşturdum öylede devam ettim..Koca 7 yıl.. yaşananlar 2 kelimeyle dile kolay...
Zahmet verip sayfama girip konuk olan tüm dostlara ve dahi bilmediğim tüm insanlara teşekkür ederim..çok taze girdiğimiz yeni yıl dilerim hepimiz için sağlık ve mutluluklarla dolu olsun..



Neler yapıyorum ve neler hissediyorum ?

Bi kere çok hoşuma giden şey; insanlar sürü halinde sabah trafikle boğuşup aynı zamanda işlerinde oldukları ve karınları acıktıkları vakitte ben uyuyor oluyorum öğlen işime giderken trafik sorunu ve kalabalık olmadan çok rahat işime gidebiliyorum :) ve insanlar evlerine dönüp izledikleri dizilerin orta yerinde işten çıkıyorum çok rahat otobüsüme binip hatta yer bulup oturup müzik dinleyerek sallana sallana evime geliyorum garip değil mi :) ama ben mutluyum..

Kollarım muhteşem kas yapmış durumda kimse bilek güreşine girmeye kalkışmasın :) işimle ilgili gün geçtikçe dağarcığıma yenilikler ekliyor bir yandan çabalıyorum..

Kitap okuyorum 1 ayda 6 kitap :)
şu an iki şehrin hikayesi ellerimin arasında..
biriktirdikçe kitap yorumlarımı ayrıca yapacağım ama kimbilir ne zaman geleceğim bilmiyorum..
 fön makinesiyle yaktığım için, içim acıya acıya 2 yılda büyüttüğüm saçlarımı 3 celsede kestirip sarıya boyattığım içinse üzgünüm.. şuan çocuk gibi görünüyorum her ne kadar 30 gibi göstersemde yaşımı söylemekten gocunmuyorum..
Dingin sularda yüzüyorum..istediğimde bu olduğu için Rabbime şükrediyorum..
Telefon yoluyla irtibata geçilemiyorum :) çok kişi beni arıyor şu an farkındayım ama ulaşılamıyorum..çünkü gerçekten insanların beni arayıp sitem etmelerinden sıkılıyorum..Uzaklaşmak istemiştim iş yerinde telefon çekmediği için bunada şükrediyorum böylesi çok ama çok iyi...
Zaman zaman meditasyon yapıyorum..Terapiye ihtiyacım var..uzun ve zorlu yılların birikimi üzerimde kocaman bir yük...atsan atılmaz satsan satılmaz travmalarım var..kolay mı bir çırpıda atabilmek..
Kocakarı ilaçlarını ve şamanizmi araştırıyorum..kayıp kıta mu ve bermuda ş...n üçgeni konularıda ayrıca ilgi alanlarımın içerisinde..Gündüz internet iletişimim yok olmaması benim için büyük avantaj..İnsan sakinliği ve özünü elektrikten uzakta bulmalı..
Televizyon izlemiyorum..işyerinde kör gibi bakıp geçiyorum daha çok müsaitsem kitaplarıma gömülüyorum..Ruhum sakin..İşlerse...iyi..çok şükür...
İzinli olduğum günde sinemaya gidiyorum dışarıda yemek yiyorum gökyüzünü ve havayı bolca teneffüs edip biriktiriyorum..En son Mucizeye gittiğimi unutmadan söyleyeyim..Mahsun kırmızıgüle ön yargılı hislerim nedeniyle hiç bir filmini izlemeyen ben içimden gelerek hadi girip izleyeyim diyen ben..kahkahalarla gülüp salya sümük ağlayıp çıkan ben filme 10/10 vererek kendisini tebrik ediyorum..Yaşanmış bir hikayeyi hele muhteşem bir hikayeyi bulup çıkarması onu çekip yönetmesi o muhteşem oyuncuları bulması tek kelimeyle harika..mutlaka izlenmesi gereken bir film..

1 aydır yine japonya sevdam depreşip durmakta..Ne zaman gideceğim bilmiyorum ama bir gün inşallah..orada olmayı ümid ediyorum..hem meditasyon hemde masaj terapisi üzerine eğitim almayı japon kültürünü birebir yaşamayı öyle çok istiyorum ki..kimbilir belki hiç bi zaman belkide hiç beklemediğim bi zaman..Şibumi'yi arıyorum..ve tabi nikko aklıma geliyor..

Mutluluğun tatlı bir
his olup görünmediği bir zamandan hepinize göremediğiniz sevgilerimi uçuruyorum..
iyi geceler..

Yorumlar

  1. gülçincim iyi ve mutlu olman benide mutlu etti yaşadığımız şeyler birbirine yakın olunca seni kendime kardeş gibi hissediyorum bilmiyorum sende benim için aynı duyguları taşıyor musun ama ben öyleyim işte :D talihsizlikler peşimizi bırakmasada canla başla hayata tutunmak sanırım bizim ne kadar güçlü olduğumuzun bir kanıtı ne dersin :) sarı saçlar eminim sana çok yakışmıştır güle güle kullan :) japonları sevmiyorum ama bende bir kore hayranı oldum çıktım korece öğrenmeye çalışıyorum ve bir gün koreye gitmeyi çok istiyorum :D sanırım bende şibumiyi arıyorum ama varlığından şüpheliyim :D herşeyin hayırlısı diyelim :D yalnız benim önerim şamanizmi boş ver biraz namaz konusuna eğil eminim seni daha çok rahatlatacaktır ;) sevgiler yolluyorum güzel yüreğine canım arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. GÜLÇİNİM SEN ANLATIRKEN BEN RAHATLADIM İNAN ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar