6.YAŞ..




3 gün önce 6 yaşıma girdim..
ben kimmiyim?
gülçinin defteri... :)
6 yıl önce hammadde olarak dünyaya geldim..sahibim beni satın aldığı gün hiç düşünmemişti bu kadar uzun süreli üzerimde emeği olabileceğini..
O günlerde oldukça yorgun ve üzgündü..
Önce ellerinde gezindim bana baktığında görmüyordu içini...
sonra bir gece eline kurşun bir kalem alıp benden bir sayfa açtı...
düşündü...gözlerini tavana dikip uzun uzun bakındı..
birden -ilk merhabam- dedi...



sonrası geldi..geçti..gitti..bazen içinden geldiği gibi anlattı bana herşeyini..
bazen hayat telaşından çıkamayıp hızlıca değindi geçti...bazende nadasa bırakıp çekmeyece attı..
galiba bana alışmış olmalıydı uzun zamanlardan sonra yeniden çekmeceden çıkarıp kalem dostumu gezindirdi yapraklarımda..yazarken bir gece beni gerçekten fark ettiğini anladım. İşte o gün dostluğumuzun başlangıcı oldu..
Asla bir beklentisi olmadı. Onun istediği tek şey; derinindekileri elinden geldiğince anlatabilmekti..kimilerini benden sakladı, kimi anlatacaklarını da üzülmeyeyim diye başka bir kutuya koydu..fakat bildiğim tek gerçek vardı o bana bakarken benim onu gördüğümdü..
Gözleri asla yalan söylemedi herşey orada saklıydı. Yansıtmadıklarını, anlatamadıklarını ve belkide tüm hikayesini okuyabileceğim gerçeğiydi..

Bu gün 6 yaşındayım onun çocuğu olduğumu düşünüyorum..şimdi  tam anlamıyla beni sevdiğini anlıyorum..ara sıra bir kaç adım atmaktan korkan, kimi zamanda delilik mekanizmasının düğmesine basan birinin elleri arasında olmak hem keyifli hem hüzünlü..çok zamanların içerisinden geçip gittik ama nasıl gittik !!
Hiç bir şey kolay olmadı, benim büyümemde öyle...
3 gün önce her zaman çok sevdiğim şarkıyla karşıma çıkıp -iyiki sana anlatıyorum hiç olmazsa anlatabildiklerimi dediğinde yine gözlerinin içine baktım...
 Ne kadar mutlu olursa olsun; hüzünlü bir ışığı sakladığını biliyorum..İlhan İrem'i çok sevdiği için her yıl olduğu gibi bana -buruk-şarkısını hediye etti..

Mutluyum...iyiki onun elleri arasındayım..anılarının, ona göre hatırlamak istediklerinin belgesi olabilmek benim için özel bir durum..bu yüzden ve her ne olursa olsun defter de sahibini seviyor :)

Ellerini hiç bırakmayacağım.. sayfalarım teşekkür ediyor ;)

Yorumlar

  1. Doğum günün kutlu olsun gülçinin defteri :)
    Sahibin seni çok seviyor, şüphen olmasın, bazen ihmal edebiliyoruz bloglarımızı ama hep aklımızdasınız, güzel arkadaşlıklarımızın var burada, göremediğimizde merak ettiklerimiz, paylaşımlarını gördükçe huzur bulduklarımız var,
    Ve son olarak Sevgili Gülçinin defteri iyiki varsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hobicim, hep birlikte inşallah nice yıllara ;) sevgilerimle..

      Sil
  2. Feridun Düzağaç sağolsun, harika bir şiire harika bir beste yapıp harika bir blog keşfetmemi sağladı.Yazı da çok güzel, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. feridun düzağaç'ı bende çok severim bekir bey, bende size ve aradığınız şiirin sebebine teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Şayet yorum yapmak bana düşmez ama çok beğendim yazını eline, diline, yüreğine sağlık.Tebrik ederim :) Bu arada sevgili gülçin'in defteri doğum günün kutlu olsuun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin biricik dost :) teşekkür ederim bende yeni dostumuza hoşgeldin ve bol başarılar diliyorum, sevgilerimle..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar