notlar..


gece; 00,05...

Bir çok insan gibi uyumam gerekir :) kahve'nin tılsımı budur..
güzel bir hikaye geçiyor içimden..ama az önce izlediğim Pi'nin yaşamına takılı kaldım..
İzlemenizi tavsiye ediyorum; inancınızı asla yitirmemeniz gerektiğini anlatıyor, izlerken filmin nereye varacağını merak ediyorsunuz..fakat sonra hayatta kalabilme savaşını o savaşı verirken neler yaşadığını neler gördüğünü anlıyor, 16 yaşındaki Pi'den büyük bir ders alıyorsunuz. izleyin..




2011 temmuz'undan kalma yarım bıraktığım zenci bebeğimi sonunda güzel gözlü hocamın yardımıyla bitirdim..
Ortaya çok tatlı bir şey çıktı resim serigisine kesinlikle koyacağını söyleyen hüzünlü güzel gözlü hocam beni çok mutlu etti; ve eğer sergi tarihi belirlenirse sizinle paylaşacağım Ankarada olan tüm dostlarımın gelmesini çok isterim.. yarın taratıp sayfama koymaya çalışırım yani bu gün :) sırada bir resim daha var..o nasıl bir şey? zenci değil :) belki bir vefa borcu ama boynuma yük değil severek yapacağım  farklı bir şey..biliyor musunuz yapmak istediğim en sevdiğim tutkularımdan biri kara kalem..gravür ilgimi çekmiyor, yağlı boyada öyle yinede deneyeceğim kurşun kalemin sevgisi çok farklı..
-----------------------------------***-------------------------------
Ve biliyor musunuz ilkkez bir şey paylaşayım :) çok özel tuttuğum çevremden başka  yazı yazdığımı bir çok insan bilmez; dilim; keyifliysem iyidir, bunun dışında tutuğumdur ama ne hikmettir bilinmez Allah dilimden aldığını sessiz ruhuma oradan elime dokundurmuş olmalı; çevreme göre inanılması güç ama bunları yazan maalesef benim :) okuyanlara altı çizili ilan ederim..
---------------------------------***-------------------------------------
Elimde Kaplumbağa terbiyecisi...
Osman hamdi bey'le yollarımız resim sevgisiyle kesişti. O, erken yol alıp göçüp gitmişken, ben çok sonra onu bulup ellerimin arasındaki sarı safyalarda tanıyor, tanıdıkça -keşke Abdülmecit zamanından çıkıp gelsen ne çok şey öğrenirmişim diyorum. Allah rahmet eylesin..Hakikat bilgilerini Osmanlı'nın tüm cahilliklerini ve gerilemek için ne çok çaba sarf ettiklerini okurken cinlerim tepeme gelip gidiyor, -hala geri-zekadan ödün vermeyen toplumumuz var ve hala -cık cık cık !!! sümme haşaa.. diyenlerimiz var; yadırgamayı, ötekileştirmeyi, kalıplaşmayı ne çok seviyoruz ve benim gibi söylenmeyi...bitmesine ramak kaldı; yine düşüncelerimi paylaşırım muhtemelen..
Yarın dersime erken gitmem lazım elimdeki  o değerli adamı mutlaka bitirmek istiyorum...
bu yüzden iyi geceler, sevgiler..


Yorumlar

  1. Kaplumbağa Terbiyecisi...
    Müthiş güzel bir kitap. Tekrar okunmayı hak edecek kadar.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok çook güzel bir kitapmış Nurten ablacım..
      düşüncelerimi paylaşacağım, sevgilerimle..öpüyorum :)

      Sil
  2. yazdığını bılmemelerı daha ıyı benım herkes oğrendı zor bı durum ınsan ne yazacağını sasırıo canım,dıkkatet kendıne sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bak işin bu kısmını hiç düşünmemiştim çünkü bir insanın etrafında her çeşit düşünceler sarmış oluyor ama bence en önemlisi biricitcim kendi düşüncen kim ne derse desin..
      sevgilerimle; öpüyorum canım..

      Sil
  3. Merhabalar,

    Damla damla geceye düşen ilginç ve bir o kadar da güzel ve akıcı notlarınızı okudum. Bu notlara bakılırsa sizde de resim yapma sevgisi var herhalde. Eğer öyleyse yaptığınız tabloları da buradan bizlerle paylaşabilirsiniz.

    Malesef sanatın bazı dallarına bir kulp bulup, onları şeytanlaştırmışlar ve Müslümanları bu sanat dallarından uzak tutmayı başarmışlardır.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Recep bey; evet çocukluğumdan beri kara kalemi çok seviyorum..Aslında paylaşacaktım fakat güzel gözlü hocam çerçevelensin hemen istedi birde kursiyerlerin gözüne çok battı nazara gelipte kaçırılmasın diye ustamıza yolladık inşallah çerçeveden sonra elime geçince paylaşayım diğerleri henüz yarım bitmemiş halleri var birde başka işler araya girince galiba tembellik kısacası :)
      sanat; Allahın yarattığı her kulun içinde mutlaka bir şekilde vardır, ve bence küçük bir kıvılcım kocaman bir ateş parçası olabiliyor insanın kendisini mutluluk duyacağı şeyden siyaset adı altında mahrum etmesi cahilliktir ve cahilliği sanat sevmez üstadım tabi kendi düşüncem bu..bunlara kulak asmamak en güzeli..kulak asacağımız dostlarımız sizin gibi olsun; saygılarımla :)

      Sil
  4. Pi'nin yaşamını bende izledim ve cidden güzel film. Özellikle finaline çok şaşırmıştım ve ne yalan söyliyim ağlattı beni. Adamın cevabı gayet netti, "sizce hangisine inanmak daha iyi?"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bense o kaplanın son bir kez olsun dönüp bakmasını bekledim..savaş atı kadargüzel bir filmdi kesinlikle..uğradığın için teşekkürler ;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar