music

22 Ocak 2013 Salı

notlar..


gece; 00,05...

Bir çok insan gibi uyumam gerekir :) kahve'nin tılsımı budur..
güzel bir hikaye geçiyor içimden..ama az önce izlediğim Pi'nin yaşamına takılı kaldım..
İzlemenizi tavsiye ediyorum; inancınızı asla yitirmemeniz gerektiğini anlatıyor, izlerken filmin nereye varacağını merak ediyorsunuz..fakat sonra hayatta kalabilme savaşını o savaşı verirken neler yaşadığını neler gördüğünü anlıyor, 16 yaşındaki Pi'den büyük bir ders alıyorsunuz. izleyin..




2011 temmuz'undan kalma yarım bıraktığım zenci bebeğimi sonunda güzel gözlü hocamın yardımıyla bitirdim..
Ortaya çok tatlı bir şey çıktı resim serigisine kesinlikle koyacağını söyleyen hüzünlü güzel gözlü hocam beni çok mutlu etti; ve eğer sergi tarihi belirlenirse sizinle paylaşacağım Ankarada olan tüm dostlarımın gelmesini çok isterim.. yarın taratıp sayfama koymaya çalışırım yani bu gün :) sırada bir resim daha var..o nasıl bir şey? zenci değil :) belki bir vefa borcu ama boynuma yük değil severek yapacağım  farklı bir şey..biliyor musunuz yapmak istediğim en sevdiğim tutkularımdan biri kara kalem..gravür ilgimi çekmiyor, yağlı boyada öyle yinede deneyeceğim kurşun kalemin sevgisi çok farklı..
-----------------------------------***-------------------------------
Ve biliyor musunuz ilkkez bir şey paylaşayım :) çok özel tuttuğum çevremden başka  yazı yazdığımı bir çok insan bilmez; dilim; keyifliysem iyidir, bunun dışında tutuğumdur ama ne hikmettir bilinmez Allah dilimden aldığını sessiz ruhuma oradan elime dokundurmuş olmalı; çevreme göre inanılması güç ama bunları yazan maalesef benim :) okuyanlara altı çizili ilan ederim..
---------------------------------***-------------------------------------
Elimde Kaplumbağa terbiyecisi...
Osman hamdi bey'le yollarımız resim sevgisiyle kesişti. O, erken yol alıp göçüp gitmişken, ben çok sonra onu bulup ellerimin arasındaki sarı safyalarda tanıyor, tanıdıkça -keşke Abdülmecit zamanından çıkıp gelsen ne çok şey öğrenirmişim diyorum. Allah rahmet eylesin..Hakikat bilgilerini Osmanlı'nın tüm cahilliklerini ve gerilemek için ne çok çaba sarf ettiklerini okurken cinlerim tepeme gelip gidiyor, -hala geri-zekadan ödün vermeyen toplumumuz var ve hala -cık cık cık !!! sümme haşaa.. diyenlerimiz var; yadırgamayı, ötekileştirmeyi, kalıplaşmayı ne çok seviyoruz ve benim gibi söylenmeyi...bitmesine ramak kaldı; yine düşüncelerimi paylaşırım muhtemelen..
Yarın dersime erken gitmem lazım elimdeki  o değerli adamı mutlaka bitirmek istiyorum...
bu yüzden iyi geceler, sevgiler..