biricit'in mimi :)


Sevgili Biricit beni mimlemiş, çok teşekkür ediyorum evet oldukça eğlenceli mimimize başlayalım ;)
ama önce biricitin blog adresini vereyim hemen;

biricitin yeri

GÜNÜN NASIL GEÇTİ ?

Acaip güzel bir gündü, 3 dostumla birlikte Göksu parkta sabah kahvaltısı yaptık, göl kenarında muhteşem bir eylül havasında, yaptığımız kulislerin ;) haddi hesabı yoktu, çok güldük, çok keyif aldık ama benim yüzümden erkenden ayrılmak zorunda kaldık :(



İSİM VERMEDEN BAHSET...
yani dedikodu mu yapayım :))))
Okuldan bi arkadaşım var-dı kendi kendini defterden sildirdi, tezek kokulu köyünden çıkıp kendini şehir b*kunda tazeleyen bir tip oldu çıktı, hasılı dününü unuttu haspam, bugün seni beni beğenmez tavırlara giripte millete acınası bakmaya başlayınca -noluyoo uleyyynn ne sanıyonn sen kendini b*klu pakize dediimm ve hayat listemden siliverdim o kadar :) ama pek bi rahatladım tavsiye ederim, silin gitsin...

NEDEN HEP CAM KENARI?
haa bak bu güzel bi soru..biricit'ciim yanlış anlaşılmasın ama yan koltuktaki yolcuyla konuşmayı pek sevmiyorum rahat rahat kitabımı okuyup birde güneşin doğuşunu izlemeyi çok sevdiğim için Cam kenarı olsun isterim, ara koridor kısmında oturuyorsan hasbel kader, uyurken kafa göz koridora taşıyor :) ayıp oluyor farkına varmadan hani ondan cam kenarı ;)

BU GÜN KENDİN İÇİN NE YAPTIN?
Göl kıyısında nefis bir sohbet ve kahvaltı yaptım, Ankara'lılar Eylül bitmeden lütfen bir sabah kahvaltısını orada yapmalısınız..

TWİTTER ANA SAYFASINI AÇ, İLK GÖZÜNE TAKILAN?

Gülben demişki; -sinema mevsimi geliyor evet yahu yaa bu kış geliyor anlamına geliyor, sinemayı çok seviyorum ama avm'lerden nefret ediyorum...

DÜŞÜNKİ O BUNU OKUYACAK?
ben ona okuyacağı bir yazı yazdım zaten, çoook önceden, bizim filmimiz -FİN- oldu :) tekrarı yok..

KAHKAHA ATMANA SEBEP KARİKATÜRLER
bi dakika hemen yüklüyorum



bu karikatür değil ama çok güldüğüm bir yazıydı paylaşmak istedim
KLAVYEYE BAKMADAN BİR ŞEYLER YAZ?
güzel bir gün olsun wuu süper, hiç böyle yazmamıştım :)

BİR CÜMLE DÜŞÜN SONRA KELİMELERİN YERLERİNİ DEĞİŞTİREREK YAZ?

kendir doğan keser sıçandan :))

CTRL+ V YAP
http://biricitinyeri.blogspot.com/
 waay  bunuda öğrenmiş oldum, süperdi..

bu mimi okuyan herkes cevap verebilir, tekrar biricite sevgi ve teşekkürlerimi yolluyorum, çok keyifli ve gülümseme doluydu, öpüyorum, iyi geceler ;)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar