music

26 Ağustos 2012 Pazar

duyuyor musun..



gökyüzü ve yeryüzü yaşıyormuydu o gün..
cehennemin sıcağı mıydı içime vuran, yoksa yüreğimi yakan beyez önlüklülerin dediklerimiydi..
omuzlarımdaki yükün ağırlığı, ayakkabılarımın ayağımı yakışı umurumdamıydı yorgunluğum..
yutkunup, o tarif edemediğim acıyı gözlerimden gizleyipde yüzüme sızmadan yanına girişim..
sessizliğini hiç bozmak istemedim..ama konuşmanı bana birşeyler söylemeni çok istedim..



perşembe gecesi; yanına gelene dek hiç içimden çıkmayacak..dualar edipte; öylece eridiğini görmek..
tülbenti ıslatıp kuruyan dudaklarına sürmek, sürmeli kapkara gözlerine bakıp bir mucize beklemek..
ve sana sırf birazcık olsun gülümseyesin diye babannemden,eskilerden bahsetmek..
ne acını gösterdin ne de gözlerine vurdu içini kemiren ağrın..
hep sessizdin..biliyorum bir kelime bile edemezdin..
öyle ağır geçtiki saatler..her odadan çıktığımda beni içten içe yiyen o keder..
çaresizlik herşeyi yaptırırmış meğer,ben o gün anladım..
hoca yanında senin için dua ederken, ağzımı kapatıp ağladım.duymanı istemedim ve duymadın..
dünya batıyormuydu o gün..ben yaşadığımı anlamadım..
gömülü kalıyor bu acı hazine..elden hiç birşey gelmiyor..koparıp çıkaramıyorsun ciğerini..
vermek istiyorsun o yaşasın benden alın diye..
almıyorlar..almıyorlar..vakit çok geç diye..

cuma sabahı..güneş pırıl pırıl parlıyordu güzel yüzünde..
gözlerine baktığımda derin bir hüzün ve bekleyişin naifliğini hissettim..
bir küçük üzüm tanesi parmaklarımın arasında, yalvardım..
sonunda tamam deyip zorla yutabildin..
sessizce sabah ezanını dinledik................................
-abla dua et bu gün cuma..inşallah güzel sonuç olsun..deyişin..
-ediyorum ablacığım ..etmezmiyim derken..
içimden bildiğim sonucun bana ne denli ağır darbe vurduğunu duyuşum..
bilip de..o masum yüzüne bakışım..nasıl dayandı bu yüreğim Allah'ımmm..
bu sabrı nereden buldumda herşey iyi olacakmış gibi davrandım..
doğduğundan beri söyleyemediğim o sözü burada mı söylemem lazımdı..
kendime kahrettim..kendimden nefret ettim...
boğazıma kadar kilitlendi her şeyim..son gayret..
-seni çok seviyorum..ne olur beni terk etme, söz ver kardeşim...
........şüphen olmasın....senden duyduğum son cümle...

cumartesi....15:05....kolların buz gibi..ellerini tutuyorum,ısıtıyorum ellerimle,sen üşüme..gözlerin kapalı..uyur gibi..
öpüyorum, öpüyorum...ne olur beni bırakma..sesleniyorum açç gözleriniiii..ağlıyorum..
dayanacak yürek kalmadı...ve dayanamıyorum..beni duymuyorsun...

gözlerim.... başının hafif yana düştüğünü..ve ellerimi bıraktığını gördü..
sessiz bir çığlık koptu ...haayyıııııııııııııııııııırr......

yedi yıl geçti..ellerini tutamıyorum..sarılamıyorum,dokunamıyorum..
duyamıyorum bana seslenişini..cennetten ses gelmezmi..nerdesin..
bir kere görsem şu canımı vereceğim sana...
duyuyormusun beni kardeşim...
bırakmayacağım diye..söz vermiştin bana..26-08-2006