yüreğimde birşey var..


günlük..
bu gün kendimi ex işyerimden kovduruşumun tam 1.yılı..
geçen yıl bu gün tarama özürlü müdürümle son vedamı hatırlıyorum..
-hadi deli kız sonunda istediğin oldu, gel imzala çıkış kağıtlarını..
sakince masamda tüm kağıtları tek tek okuyup imzalayıp eline verdiğimde;
-hakkını helal et demişti :)
-işyerime hakkım helal olsun dediğim an masamın önündeki koltuktan fırlayıp kalkışını,
gözlerinin dolupta -ben ne yapsam yaranamam deyipte bir hışım kapıyı açıp çıkıp gidişini gün gibi unutmadım..


Üzerinden koca 1 yıl geçti..ve ben bu bilmediğim hayatın 1.yılına adımımı attım, hain, kötü gaddar, iki yüzlü ticaretin içinde neler olup bittiğini öğrenmeye çalıştığımı düşünüyorum..
günlük...
İnsanların yüreklerinin uçup gittiğini yerine taş koyduklarını gördüm..
belkide şöyle demeliyim; insanlık öleli uzun zaman olmuş ben deve kuşu gibi başımı kuma gömüp kalmışım..
19 yıllık iş hayatımı terk edip, tüm vasıflarımla kendi adıma aynı mesleği idame ettirmenin çok zor olduğunu anladım..1 yılda arkadaş aramadım, dost aramadım, ama gerçekten gözlerim İnsan aradı, bulamadı..
Nedendir bilmiyorum bu gece içip içip sarhoş olasım var; öyle yoğun bir hüzün gelip konduki kalbimin en derin yerlerine, hangi cümlem benim nelerimi anlatır bilemiyorum..
günlük...
geçen yıl gibi alerji sardı her yerimi japon japon gezinip duruyorum, iğneler bu defa kesmedi, alerji testi yaptır dedi ailemin en yakından ilgilenen hekimi, ama artık nefret ediyorum hastanelere gitmekten, kendim için kaçıyorum farkındayım...ve yine giden hastane günleri geri geliyor..hadi dik dur diyen diyene :)
çok yorgunum..aklım karmaşalarla dolu..gözlerim nereye baksa bu yıl hep bir sıkıntı gördü, sabrediyorum ama hakikaten 10 adam gelse bu gücüme dayanamaz..hamd ediyorum..
günlük...
içim çok garip...belki sayfanın bu kısmı boş kalmalı.......
ağlayımmı kader, söyle;
gülecek miyim bir kelime söyle...
bir içseydim, unutsaydım herşeyi...
gururum...onurum...adamlığım...sevgim...
şerefine olsun bu gece...
bi süre yokum...
eyvallah...

Yorumlar

  1. Geçmiş olsun Gülçin'ciğim, alerji testi yaptır, nefret etsen de hastaneye git lütfen:(((iş hayatı çok zordur ve başkalarının gerçek başarı hikayelerinden biliyorum ki, sen doğru dur, dürüstlüğünün, doğruluğunun uzun vadede mutlaka karşılığını alırsın...o insan olamayanlar kısa vadede kazansalar bile sonrasında bitmeye mahkumdurlar..dürüst satıcı daima kazanır..çünkü zamanla insanların güvenini kazanır...hayır dualarını alır..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun bebeğim, ne kadar güçsüz gibi hissetsen de sen güçlüsün!
    iş miş , güç müş oy muş buy muş hepsi miş muş kalıyor bir süre sonra
    hepsi palavra...
    Bırak kendini onlarla, oyalayanlar ,oyalansın dursun
    Sen yak bir sigara karşıdan seyret,
    özlemişim sayfayı koklayasım geldi:)

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun canim alerji testinde bisey yok lutfen erteleme.. Ablam o kadar guzel yazmiski ustune koyacak Hicbisey kalmamis ama oyle adaletsizlikler goruyoruz ki insan umudunu kaybediyor :(
    Ama cok durust insanlarda var bu bana umut veriyo:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,

    Zaman zaman çalıştığımız işyerlerinde hep böyle şeyler yaşadık. İnsan olmak, adam olmak çok zor be yazarım. Kendini savunmana fırsat bile vermezler ve hemen "Ya bu deveyi güdersin, ya bu diyardan gidersin!" derler. Ya da sizin yaptığınız gibi olur.

    Geçmiş olsun! İnşallah sağlık, sıhhat ve afiyet bulursunuz. Benim gözümde zaman; hem yaralarımızın ilacı, hem de çok usta ve acımasız bir hırsızdır. Siz de zamanın çok iyi bir ilaç olduğunu göreceksiniz. Tabi bunun için ona (zamana) ihtiyacınız var. Bu arada zaman, yaraları kabuk bağlatarak iyileştirmekle birlikte ömrümüzü de tüketiyor.

    Herşey gönlünüzce olsun.
    Selam ve dua ile.

    YanıtlaSil
  5. Gülçin'ciğim, seninle ne kadar benzer bir iş yaşamımız var. Gerçi ben kendimi kovdurmadım, işyeri kapandı. Ama piyasaya savruluşumun 4.yılındayım ve ben de kalp yerine taş taşıyanların arasında mücadele içindeyim. Kolay gelsin canım, pes etme, gücünü yitirme. Sevgilerimle, öptüm seni.

    YanıtlaSil
  6. Ben tebessümle bakan söz perimi özledim....:((
    Artık sevdiklerimi kaybetmek istemiyorum Gülçin...
    İnsanların insansızlığına...
    Kalplerin vijdansızlığına....
    Vurdum duymazlıklara...
    O kadar çok yorgunumki...
    Gitme benim söz perim....
    Güzel olan ne kaldıki dünyada...
    Kim bilir belkide iyi bir kaç adam...
    Susarım kendimce...Üzülür üzülür yüreğim can dostların gidişine....
    Gitme.....

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar