music

10 Haziran 2012 Pazar

yüreğimde birşey var..


günlük..
bu gün kendimi ex işyerimden kovduruşumun tam 1.yılı..
geçen yıl bu gün tarama özürlü müdürümle son vedamı hatırlıyorum..
-hadi deli kız sonunda istediğin oldu, gel imzala çıkış kağıtlarını..
sakince masamda tüm kağıtları tek tek okuyup imzalayıp eline verdiğimde;
-hakkını helal et demişti :)
-işyerime hakkım helal olsun dediğim an masamın önündeki koltuktan fırlayıp kalkışını,
gözlerinin dolupta -ben ne yapsam yaranamam deyipte bir hışım kapıyı açıp çıkıp gidişini gün gibi unutmadım..


Üzerinden koca 1 yıl geçti..ve ben bu bilmediğim hayatın 1.yılına adımımı attım, hain, kötü gaddar, iki yüzlü ticaretin içinde neler olup bittiğini öğrenmeye çalıştığımı düşünüyorum..
günlük...
İnsanların yüreklerinin uçup gittiğini yerine taş koyduklarını gördüm..
belkide şöyle demeliyim; insanlık öleli uzun zaman olmuş ben deve kuşu gibi başımı kuma gömüp kalmışım..
19 yıllık iş hayatımı terk edip, tüm vasıflarımla kendi adıma aynı mesleği idame ettirmenin çok zor olduğunu anladım..1 yılda arkadaş aramadım, dost aramadım, ama gerçekten gözlerim İnsan aradı, bulamadı..
Nedendir bilmiyorum bu gece içip içip sarhoş olasım var; öyle yoğun bir hüzün gelip konduki kalbimin en derin yerlerine, hangi cümlem benim nelerimi anlatır bilemiyorum..
günlük...
geçen yıl gibi alerji sardı her yerimi japon japon gezinip duruyorum, iğneler bu defa kesmedi, alerji testi yaptır dedi ailemin en yakından ilgilenen hekimi, ama artık nefret ediyorum hastanelere gitmekten, kendim için kaçıyorum farkındayım...ve yine giden hastane günleri geri geliyor..hadi dik dur diyen diyene :)
çok yorgunum..aklım karmaşalarla dolu..gözlerim nereye baksa bu yıl hep bir sıkıntı gördü, sabrediyorum ama hakikaten 10 adam gelse bu gücüme dayanamaz..hamd ediyorum..
günlük...
içim çok garip...belki sayfanın bu kısmı boş kalmalı.......
ağlayımmı kader, söyle;
gülecek miyim bir kelime söyle...
bir içseydim, unutsaydım herşeyi...
gururum...onurum...adamlığım...sevgim...
şerefine olsun bu gece...
bi süre yokum...
eyvallah...