kaç hadi çalıkuşu..


elalem denize girermiş, biz faceye lafını gördüm az önce.
tatil bu sene zehir zıkkım bana..
Ankara dökülür gider zannediyordum ama yanılmışım, hala çin halk cumhuriyeti gibiyiz, dip dibe yaşamaya devam...
kafamın tası tarağı atık bu aralar..dellendiğim için biliyorum, yok olup gideceğim bu şehirden ansızın..


git diyor bir yanım öbür yanım anladınız siz onu......yeme otur...çalış, çalış, çalış...kırıklarım -nereye kadar bu çalışma hadi çık gel diyorlar bana pek bi zamansız geliyor, kuzenimle hafta sonu biraraya gelip ailemizin kulisini yaparken mesele tatile döndü dolaştı, geldi -nereye bırakıp gideyim işimi, geç onu sorumluluklarımı nereye fırlatıyımda kurtulayım diyorum...-abla yorgunsun yeter, al başını huzur bulacağın bir yere git Allah aşkına, kapat şu telefonları diyor gülüyorum..fikir fena değil, değilde..benden bi tane fotokopi bırakmak lazım..Anneme o akşam -ya anne n'olurdu bi ablam olsaydıda şu sorumluluklarımı atabilseydim, hiç mi düşünmedin beni derken kadın şaşalıyor -ne diyosun kızım yine, beynin döndü heralde :)
semazenler gibi dönüyorum, dönüyorum...
Açıkçası : YORGUNUM...
çoooook yorgun...
o zaman....
bu şehirden çalıkuşu kaçar...
hep yaptığı gibi...

Yorumlar

  1. Hayat bir kargaşayla, koşuşturmayla geçerken, içimizdede fırtınalar koparıyor, ikisine aynı anda yetişemiyoruz çoğu zaman, aynen dediğin gibi, bir yanın kal gidelim derken, diğer yanın otur diyor, düşünceler daha da yoruyor insanı,çok güzel anlatmışsın arkadaşım ,yüreğine sağlık, sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet sevgili Hobim..sevgili Yarenimede tıpkı senin dediğin gibi yorum yaptım koşuşturmacalar hiç bitmiyor o arada insan kendini unutuyor, biraz dinlenme, biraz huzur bulma insana tazelik veriyor..
      dilerim ihtiyacı olan insanlarda birazcık mola verip tazelensinler..
      sevgilerimi gönderiyorum..

      Sil
  2. Günaydın Gülçinciğim,
    canım dünyanın işi bitmez.Hiç kimse bitirememiş, vakti geldiğinde de kuzu kuzu asıl yerine dönmüş..Bizler de onlardan biri olduğumuza göre, iş bahanesiyle, aş bahanesiyle kendimizi şu keşmekeş dünyanın yorucu boğucu hengamesine teslim edersek, artık iş yapamayacak yaşa geldiğimizde inan o yorgunluk hiç geçmiyor.Şuan fırsatın varken yaptıklarından keyif alacak yaşta iken, ara ver kendine izin ver.Bırak kim ne yaparsa yapsın. Döndüğünde de dağılan bozulan her ne varsa mutlaka çaresi vardır, halledersin.Diyorum canım sana gönlünce bir tatil diliyorum.. sevgilerimi gönderiyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın Yaren'im insanda toprak gibi, nadasa bırakılmadan ürün hasat edilmiyor değilmi..
      fırsatları yakalayım derken derken zamanın en güzel yerlerini kaçırabiliyoruz, keşke biraz durup baksak kendimize..hep etrafa bakmaktan insan özünü unutuyor işte..
      bende yürekten teşekkür ediyorum güzel yorumun için :) sevgilerimle..

      Sil
  3. Günaydın Gülçinciğim,
    canım dünyanın işi bitmez.Hiç kimse bitirememiş, vakti geldiğinde de kuzu kuzu asıl yerine dönmüş..Bizler de onlardan biri olduğumuza göre, iş bahanesiyle, aş bahanesiyle kendimizi şu keşmekeş dünyanın yorucu boğucu hengamesine teslim edersek, artık iş yapamayacak yaşa geldiğimizde inan o yorgunluk hiç geçmiyor.Şuan fırsatın varken yaptıklarından keyif alacak yaşta iken, ara ver kendine izin ver.Bırak kim ne yaparsa yapsın. Döndüğünde de dağılan bozulan her ne varsa mutlaka çaresi vardır, halledersin.Diyorum canım sana gönlünce bir tatil diliyorum.. sevgilerimi gönderiyorum..:)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın tekrar,
    Ben bu yorumu göndermek için okadar çok uğraştım ki..:) Gitmedi zannediyordum..
    Görünce şaşırdım.. Tekrar sevgilerimle canım..Güzel, huzurlu, gönlünce bir tatil diliyorum.Arada bizi de unutma.Fırsat buldukça bize bir cee de..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi Yaren'im geldi :) hiç sorun yok, çok teşekkür ederim, sevgilerimle..

      Sil
  5. Bende geleyim mi:)) amma tatil olurdu:))
    iyi eğlenceler canım öpüldün en çilek kokulusundan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel hadi demem gerekirdi gecikmlei cevap verdim :)
      bir dahakine gidelimmi ;)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar