sen uyurken..






Sen uyurken saçlarını taradım ellerimle
Dokundu dudaklarım hasretle tenine
Sen uyurken ben izledim yüzünü 
Sen uyurken ben şarkılar söyledim sana
Yüreğimle,özümle....



Sen uyurken ben konuştum saatlerce
Sevgimi anlattım sana sessiz kelimelerle
Sen uyurken ben kaşlarını gözlerini okşadım
Seni çok seviyorum dedim yosun gözlüm
Varlığım tüm benliğimle...


Sen uyurken meltem oldum estim sana
Sen uyurken ben sinemi yastık yaptım sana
Bedenimi serdim tenine, uyu sevdiğim diye
Sen uyurken ben yıldızları getirdim sana..
Serdim gene...


sen uyurken seni sana anlattım ben "hasretle"
sen uyurken dokundum tenine tenimle "kor ateşle"
sen uyurken ben yağmurları getirdim "özlemle"
sen uyurken haykırdım geceye ben...
Sensiz nefessizim,anlamsızım,caNsızım...!!


Muammer Aygün
27-5-2012



Değerli büyüğüm, burçdaşım sevgili Muammer bey beni kırmayıp bu çok sevdiğim şiir'ini paylaşmama izin verdiği için kendisine çok teşekkür ediyorum, sevgi ve saygılarımla :)

Yorumlar

  1. Kadim dostumun yüreğine ve kalemine,seninde paylaştığın için ellerine sağlık. Teşekkürler akrepkız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman efenim sizinde ayaklarınıza sağlık ziyaretiniz beni ziyadesiyle memnun etti :)
      bende her daim bundan tevekkeli sayfanızı tıklayıp ziyaret edeceğim..
      ben teşekkür ederim dayı akrep :)

      Sil
  2. canım kardeşim benim ne güzel yazmışsın bende tekrar tekrar okudum yorumunu,çok mutlu ettin beni,keşke paylaştıklarımı ışınlama imkanım olsada hepsinden yollasam sana:)sevgi ve muhabbetlerimi yolluyorum helvanın yerini tutmaz ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun olsun böye giderse ben ışınlanacağım yanına :)))
      şaka yapıyorum, ama nasıl içim gittiyse söylemesi ayıptır bişey dilesem kabul olacakmış sana yorum yazdığım günün akşamı annem irmik helvası yapmış şaştım kaldım :)
      yinede senin o tabağın gibi olmadı tabi :))
      ellerine sağlık takılıyorum sana, kocaman öpüyorum kraliçem :)

      Sil
  3. Can dostum canım kardeşim Şiirimi paylaşman beni çok mutlu etti...
    Onore oldum... İnceliğin için ben çok teşekkür ederim canım kardeşime...
    İçten gönülden bir tebessümle....

    YanıtlaSil
  4. şiir öyle güzelki üstadım okuduğumda ya ne güzel dile gelmiş bu şiir ne güzel ifade edilmiş dedim ama değer, yazan kalem'in yüreği güzel olunca ne tatlı kelimeler dökülmüş..yiğidin hakkını yiğide vermek lazım :)
    ben çok teşekkür ediyorum, çok sevdim şiirinizi
    yürekten sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar