poli-trik yorum


blog da yazmaya başladığımdan beri en nefret ettiğim, kalemim yazmasın diye ellerimin ters teptiği tek konu siyasettir hoş oturup tv izleyen haber kanallarını dolaşan dizi kolik biri de değilim, ama yani kör de değilim uzayda da yaşamıyorum..sağcılıkla solculukla hiç alakamın olmadığı hümanist bir yaklaşımla olayları ortalama tartan bir şahsiyetin ta kendisi şuracıkta şu gün Müjde ablacım kadar olamasamda  boğazımın derin sularına kadar gelmiş olmalıki bişeyler demek ister..


 şu içeri askerleri alıp, insan görünümünden nasibini almamış teröristleri öldürdünüz vurdunuz bilmem ne yaptınız uzantısı çok canımı sıktı olayın iç yüzü nedir nasıldır bilmiyorum, ama devletin askerini de böyle püsürükten şeyler için heder etmeniz çok çirkin kardeşim..a partisinin lideri b partisinin liderinin açığını bulduğu zaman sakızı çürütene kadar uzattıkça uzatır, nefret ediyorum boy gösterilerinizden..eleştri kabiliyetiniz dedikoduya dönüyor bir lafı bir günde 10 kere duyar oluyorsun, atışmalar, ağız dalaşına dönüyor, ordan bel fıtığına kadar yolu var..
ve memura emekliye % 3 'ün 1'ini 1 yıllığına göstermeniz kadar alçakça bir netice olamaz..terbiyesizsiniz..milletin gözünün içine baka baka -memura zam verirsem sonumuz yunanistan gibi olur diyen bir zihni-sinir nedense 1 gecede % 100 lük emekli m.vekillerine zammı anında basıp geçerken gürültüsüz patırtısız saman altından iş halledip melaike kesiliyorsunuz ama..bu memlekette kaç milyon memur var kaç tane emekli vekil var Allah aşkına..
ve bir hafta sonu bakanların en yardımcısı tv'ye çıkıp -ee millet istemiyorsa biz o zammı berteraf ederiz ama yani onlarında hakkı yokmu kaç kere zam almışlar..Adam resmen küfrediyor kaç kere milletin gerçekten vekili olmuşlarda hak etmişler haa? seni seçende kabahat desen şundan adım gibi eminim bu adamların % 90'ı beş para etmeyen karaktersiz tipler, eğer şuan meclistelerse bunun tek nedeni 1211 sayılı kanun kağıdının ceplerinde oluşudur..kroyum ama para bende..bu defa da Lidya halkına sövesin geliyor..-Allah belanı vermesin senin e be gerzek lidyoş tavuk keçi inek ne güne duruyordu da gittin bi metali meta yaptın, bak millet şimdi bulduğun o iğrenç şeye tapıyor..senin yüzünden ülkemin memuru emeklisi aç kalıyor, geri gelde yediğin haltı temizle diyemiyorsun geçmiş gitmiş kavmin bıraktığı en ağır netice pis para..
Ben kendimi bildim bileli bu memleketin eli kandan, memuru borçtan kurtulmadı.. sinirleniyorsun sonra bi sağdan sağdan geliyor, bi soldan soldan..ortada kalan memurun emeklinin canı çıksın..
Zihniyet meselesi, davası..
Algıda seçicilik...benimde yapmış olduğum gibi..
şunu da biliyorumki benim babam bana gemi alamaz, kuyumcu tükanı açamaz, dosyacılık yapamaz, oraları buraları batıramaz, ne süpermen olur babamdan ne de; kenan kalav..babamdan adam olur ancak ama sizden bi halt olmaz..paranız batsın yiyin de patlayın..
bu ilk ve son yorumum olur umuyorum, iyi geceler ;)


Yorumlar

  1. Ha hahah))
    Annemden mi bulaştı sanada canımcım:)))
    şu fondaki müzik çok hoşuma gidiyor,
    sevgilerimi bıraktım en çilek kokulusundan da öpücükler)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulaştı en sonunda kuğucum damara çok bastılar kol bastı oynuyorlar :))
      fondaki müziği bulana kadar canım çıktı sorma bende çok sevdim :)
      uyy bende en çikolatalısından öpücükler konduruyorum yanaklarınaa :)

      Sil
  2. Gülçin'ciğim hakikaten ilk kez siyasi bir konuda yazı yazdığını - üstelik harika bir yazı- görüyorum ne yalan söyleyeyim sen ne kadar sevmesen de, ben sevindim:)hele de gerçekleri o vekillerin suratlarına böyle mizahla karışık bir üslupla yazman "keşke her gün hatta bir gazetenin köşesinde yazsa" dedirtti bana. Sevgilerimle eline sağlık

    Tüm yazdıklarının altına aynen imzanı atıyorum canım, bu arada pkk'lıları öldürdüğü için tutuklanan askerlerimizde son duruma asker haber com sitesinde baktım. (takipteyim)

    Albay Vecihi Halil İyigün'ün de aralarında bulunduğu 4 asker hakkında 5 yıl 10 ay hapis cezası verildi!

    ayrıntıları burada:

    http://askerhaber.com/haber/6854/albayin-basini-baransu-yedi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Müjde ablacım aman ne haddime gazete ve ben :) benide içeri atarlar ablacım :)) sonra uğraş otur genç yaşta :))
      tam olarak neyle suçlandıklarını anlamak mantığa sığmıyor, yani vursan kabahat vurmasan kabahat polisini askerini bekçiye çevirdiler anlamadımki ne yapmaya çalışıyorlar..
      birazdan bakıyorum neler olmuş,öpüyorum seni :)

      Sil
  3. Bir de neye kızıyorum biliyor musun canım: Millet bunu konuşmasın diye, ortaya daha dikkat çekici bir şey atıyor ortaya, SAZANLAR DA ATLIYOR yok kürtaj yok mürtaj! Zaten her sorunumuzu BİTTİ bu kalmıştı! pkk lı vurmak suç olmuş BUNU KONUŞUN...bu mendeburun oltasına attığı yemlere gelmeyin ama yok cahili, okumuşu illa yemi yutuyor..

    YanıtlaSil
  4. şu çok açık bir gerçekki acı bir gerçek, bir insan menfaati doğrultusunda herşeyi yapabiliyor, sana benden koli koli gıda giyim para dersen elbette fakir veya muhtaç olan her insan seve seve bunu kabul edecektir, bu yardımsa eğer yardımın karşılığı olmaz, karşılık bekleyen tek millet biz miyiz bunu bilemiyorum ama iş duygu sömürüsü ise; ve bunun karşılığında -bak biz bunu yapıyoruz sonuna kadarda yapacağız deyip bir yandanda kepçeyle alıyorsa vatandaşın cebinden biraz düşünmek lazım, dediğin konuda da evet çok haklısın son 3 yıldır herhangi bir kriz olacaksa bunun önlemini çok daha farklı boyuta, bir olaya çevirip milletin aklı kaymışken yapıştırıyorlar zammı,geçiriyorlar kanunu..aslında olan bize oluyor ben senin gibi çok dikkatle siyaseti takip etmiyorum ama olan olayların az çok farkındayım hatta bi ara annemle bu konuyuda konuşmuştuk neden hep bir olay olması gerekiyor demiştim, sonra tabi anladık amaa :) millet alışmış oldu :) ne diyeyim mizahen çok şey yazıp sildim :) yoksa çok daha fena yazmıştım ablacım, efendi kalıyım bu kadar yeterli olsun..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar