music

29 Mayıs 2012 Salı

poli-trik yorum


blog da yazmaya başladığımdan beri en nefret ettiğim, kalemim yazmasın diye ellerimin ters teptiği tek konu siyasettir hoş oturup tv izleyen haber kanallarını dolaşan dizi kolik biri de değilim, ama yani kör de değilim uzayda da yaşamıyorum..sağcılıkla solculukla hiç alakamın olmadığı hümanist bir yaklaşımla olayları ortalama tartan bir şahsiyetin ta kendisi şuracıkta şu gün Müjde ablacım kadar olamasamda  boğazımın derin sularına kadar gelmiş olmalıki bişeyler demek ister..


 şu içeri askerleri alıp, insan görünümünden nasibini almamış teröristleri öldürdünüz vurdunuz bilmem ne yaptınız uzantısı çok canımı sıktı olayın iç yüzü nedir nasıldır bilmiyorum, ama devletin askerini de böyle püsürükten şeyler için heder etmeniz çok çirkin kardeşim..a partisinin lideri b partisinin liderinin açığını bulduğu zaman sakızı çürütene kadar uzattıkça uzatır, nefret ediyorum boy gösterilerinizden..eleştri kabiliyetiniz dedikoduya dönüyor bir lafı bir günde 10 kere duyar oluyorsun, atışmalar, ağız dalaşına dönüyor, ordan bel fıtığına kadar yolu var..
ve memura emekliye % 3 'ün 1'ini 1 yıllığına göstermeniz kadar alçakça bir netice olamaz..terbiyesizsiniz..milletin gözünün içine baka baka -memura zam verirsem sonumuz yunanistan gibi olur diyen bir zihni-sinir nedense 1 gecede % 100 lük emekli m.vekillerine zammı anında basıp geçerken gürültüsüz patırtısız saman altından iş halledip melaike kesiliyorsunuz ama..bu memlekette kaç milyon memur var kaç tane emekli vekil var Allah aşkına..
ve bir hafta sonu bakanların en yardımcısı tv'ye çıkıp -ee millet istemiyorsa biz o zammı berteraf ederiz ama yani onlarında hakkı yokmu kaç kere zam almışlar..Adam resmen küfrediyor kaç kere milletin gerçekten vekili olmuşlarda hak etmişler haa? seni seçende kabahat desen şundan adım gibi eminim bu adamların % 90'ı beş para etmeyen karaktersiz tipler, eğer şuan meclistelerse bunun tek nedeni 1211 sayılı kanun kağıdının ceplerinde oluşudur..kroyum ama para bende..bu defa da Lidya halkına sövesin geliyor..-Allah belanı vermesin senin e be gerzek lidyoş tavuk keçi inek ne güne duruyordu da gittin bi metali meta yaptın, bak millet şimdi bulduğun o iğrenç şeye tapıyor..senin yüzünden ülkemin memuru emeklisi aç kalıyor, geri gelde yediğin haltı temizle diyemiyorsun geçmiş gitmiş kavmin bıraktığı en ağır netice pis para..
Ben kendimi bildim bileli bu memleketin eli kandan, memuru borçtan kurtulmadı.. sinirleniyorsun sonra bi sağdan sağdan geliyor, bi soldan soldan..ortada kalan memurun emeklinin canı çıksın..
Zihniyet meselesi, davası..
Algıda seçicilik...benimde yapmış olduğum gibi..
şunu da biliyorumki benim babam bana gemi alamaz, kuyumcu tükanı açamaz, dosyacılık yapamaz, oraları buraları batıramaz, ne süpermen olur babamdan ne de; kenan kalav..babamdan adam olur ancak ama sizden bi halt olmaz..paranız batsın yiyin de patlayın..
bu ilk ve son yorumum olur umuyorum, iyi geceler ;)