korkak..


hafta sonu üniversitemin bahar şenlikleri var..
sevdiklerim günlerdir arıyorlar 'gel..lütfen..iyi gelecek..'
gitmek istemiyorum !! hemde hiç..
sonunda kendime sordum 'nedir bu kaçmaların sebebi?
uzunca zamandır işim dışında tüm çevremden uzağım,
konuşmak istemiyorum...


yalnızlığıma, işime, kitaplarıma, filmlerime gömülen ben..
aynadaki diğer yüzün neşesine bakıp yabancılaşıyorum..
sözlerim hüzün vermesin diyemi ?
yoksa olanca yükün ağırlığını avuçlarımla kavrayıp,
götürüp yüreğime bıraktığım içinmi..
anlatırsam, ağlarım diye mi?
neden kaçıyorum?
mutlu olmaktan mı...
gülmekten mi...
sevmekten mi...
güvenmekten mi...
korkak gülbeşeker...
senn, senn yabani çalıkuşu'sun !!







Yorumlar

  1. canim ne kadar da benziyoruz seninle yaa :D bir korkak da burda var :D merak etme yalnız degilsin ve bu korkak tarafından çok seviliyorsun :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET YAZILARINDAN ANLIYORUM ZATEN CANIM BENİM, BU KONUDA YALNIZ OLMAMAM İYİ Mİ KÖTÜ MÜ BİLMİYORUMKİ, BELKİDE BİR GÜN DÜZELECEK HERŞEY..
      BENDE UYKUCU ŞİRİNEMİ ÇOK SEVİYORUM HEMDE ÇOK :)

      Sil
  2. Gülçin'ciğim hislerine kulak ver, gitmek istemiyorsan gitme, bazen - hatta sık sık olur bana- böyle inzivaya çekilirim, aynı anlattığın gibi..dinlen, güzel filmler izle, güzel müzikler dinle, resim yapmayı seviyorsun resim yap, tabii boş zaman bulduğunda...görüşmek istemediğin kişilerle görüşme..arkadaş olmak istemediğin arkadaşları sil..rahatlarsın inan...facebook'taki duyurunu gördüm o arkadaşlar kimlerse tutmada arkadaş listende...rahatlarsın..çünkü madem seni üzmüşler bir şekilde o halde arkadaş listende olmayı da hak etmiyorlar öyle değil mi? sil, hafifle...bak iyi hissedeceksin..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gitmek istemiyorum müjde abla..uzun süre kalıyım kendi içimde, benim gibi sende inzivaya çekildiğinde kendini daha mutlu hissediyor musun, en azından düşünmemek daha iyi geliyor diye düşünüyor musun?
      face'yi dondurdum ordanda çok sıkıldım, hep aynı şeyleri görmek bunalttı beni..siliyorum yavaş yavaş hafifliyorum komili komili :) kocaman öpüyorum..

      Sil
  3. Hayırlı Cumalar sevgili dostum,arkadaşım,sırdaşım....
    Ya Rabbi… Ey yücelerin yücesi Allah’ım seni tesbih ve tasdik ederim Bütün noksan sıfatlardan tenzih ederim Sen bağışlayansın merhamet edensin Senden bugünün ve gelecek günlerin hayrını istiyorum, bu günün ve yarının şerrinde sana sığınırım Nefsimin ayağımı kaydırmasına, şeytanın beni kötüye sevk etmesine izin verme Yarabbim Habibim dediğim o güzel insanın ahlakıyla ahlaklandır beni O’nun gibi hayırlı bir kul, mümin ve Allah aşığı olmayı diliyorum senden Dini ancak sana halis kılarak iman eden, yürekten tövbe edep, ıslah eden, sana sımsıkı sarılan müminlerden eyle bizleri Eyyüb’ün ün sabrını, İbrahim’in tevekkülünü, Süleyman’ın ilmini, İsa’nın aşkını, Meryem’in iffetini, Hatice’nin edebini, Yüce peygamberimizin ahlakını ihsan et bizlere Sana layık, Seni çok seven kullardan, kamil iman sahibi müminlerden olmayı nasip et ya Rabbi.… Allahım, azâbından rızana, affına, senden yine sana sığınıyorum. Allahım, doğu ile batıyı birbirinden uzak tuttuğun gibi, beni de günahlardan uzak tut. Allahım, sonunda küfür olmayan bir iman ve yakîn, dünya ve ahirette şerefini kazandıracak bir rahmet ihsan et. Allahım, bize bizimle günahlarımız arasında engel meydana getiren bir korku, cennete ulaştıracak bir itaat, dünya musibetlerini kolaylaştıracak bir inanç ver. Allahım, hayatımı her türlü hayrın artmasına, ölümümü her türlü kötülükten kurtuluşa vesile kıl. Allahım, korkmayan kalpten, kabul edilmeyen duadan, doymayan nefisten ve fayda vermeyen ilimden sana sığınırım. Allahım, bizleri hidayette olan ve hidayete ulaştıranlardan eyle. Erzeli ömürden, cimrilikten, fakirlikten sana sığınırım. Sana ibadet etmede Sana şükür etmede Seni zikr etmede bizlere yardımcı ol… Allahım, sen affedicisin, affetmeyi seversin, bizleri de affet… AMIN…Sevgilerimle Muammer...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı cumalar Muammer bey..
      Allah eminim bizleri çok seviyor..
      sınavlar bitmeyecek..
      her şeye rağmen çok şükür..
      sevgi ve saygılarımla :)

      Sil
  4. senn, senn yabani çalıkuşu'sun !!
    Yüreğine sağlık Yabani çalıkuşum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde okuyan gözlerine sağlık serpilcem :)
      teşekkür ediyorum, sevgilerimle..

      Sil
  5. Bence herşeyi bir kenara bırakıp gitmelisin. Güzel bir gün seni bekliyor olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bebişimizin annesi nerelerdesin merak ettim seni ?
      oğluşumuz büyüyormu annesi :)
      güzel günlerimiz olacak inşaallah..hep birlikte..

      Sil
  6. Bazen gitmek istemesemde gitmek iyi gelir. Hele de bak ne güzel seni sevenler tarafından çağrılmışsın. Anın tadını çıkartmak kadar keyifli bir şey yoktur.
    Keyifli haftasonu canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimden hiç gelmiyor gülşah..
      evet sevdiklerimle olmayı çok isterdim..
      ama in'imden çıkasım yok..
      yorgunmuyum, mutsuz muyum, korkuyor muyum yoksa hepsi mi?
      bilmiyorum..
      öpüyorum seni ve o güzel Anneciğini..anneler günü kutlu olsun..

      Sil
    2. Bu zamanlar zor zamanlar, seni fazla tanımadığımdan birşey diyemeyeceğim, iç ses önemlidir, ne diyorda kulak vermek gerek. Kendini tanırsın, gitmemek iyiyse sen bilebilirsin bunu. Bu sebeple sen ne karar verirsen ver saydı duymak ve yanında olmak düşer bana..
      Bende seni öpüyorum, ve anneme iletirim tebriğini, senin de annenin anneler günü kutlu olsun, öpüyorum ellerinden.

      Sil
  7. iç ses -hiç bi yere çıkma, gitme, konuşma, otur film izle kitap oku biraz çiziktir tembellik yap diyor gülşah :)
    ben buradayım, zamanla tanıyacağız birbirimizi..sevgilerimle, anneme ileteceğim, öpüyorum..

    YanıtlaSil
  8. Bende burdayım canım, zaman herşeye iyi gelir. Bende öpüyorum sizi. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar