blog anneleri..


BİLDİĞİM ANNELER...



Çocuğunun olduğunu sonradan öğrendiğim ve hafif bir şok yaşadığım gencecik pırıl pırıl, ileride kitabını okuyacağımız değerli arkadaşım siyah kuğum..benim hassas duygu yüklü arkadaşım..
http://sebebim78.blogspot.com



ekoseli blogun kraliçesi yemek gurmesi benim neşeli, güleryüzlü arkadaşım, onun sayfasına her girdiğimde iştahımın açılmasına ve kilo almama sebep sevgili miyasem :)
http://ehlikeyfchef.blogspot.com

yine oldukça eskilerden gelen değerli dostum, beceriklimi becerikli, çok düzgün hanım hanımcık arkadaşım bercestem, figenim...8.harikasının elifimizin annesine,
http://yakamoz-76.blogspot.com

ve henüz dünyaya gelmemiş bir bebişimiz daha var, anne adayı demiyorum, o bir anne..gülümseyen yüz, sevgi dolu bir arkadaşım yakışıklı oğluşun güzel annesi cafezey

Ve arkası yarın'ım..hiç bir zaman onu okumaktan vazgeçmeyeceğim asil ve onurlu kadın..İradesine ve kalemine daima hayran kalacağım..çok değerli hanımefendi Nurten hanımcım..
Anne olup olmadıklarını bilmiyorum ama yeri çok farklı iki sevdiğim blog spot hanımefendileri'ni de anmak istiyorum..

http://kalptenkalbeyol.blogspot.com Aşk-ı Züleyham..
http://yaren33.blogspot.com sevgili Yaren'im..

Ve tüm blogspot'un kadın yazarları, sevgili güzel Anneler, her birinize kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

Ve benim Meleğim..
kardeşimin annesi..benim annem..
sen..hayatımın en kötü yanlarını görüp, yaralarımı sarmadın..
hayatımın en kötü yanlarını anlatırken nasıl pişilmesi gerektiğini gösterdin..
biz gidince sen yalnız kalacaksın, dik duracaksın, kimseye ihtiyacın olmayacak bana söz ver dediğin günden bu yana, çok yıllar geçti..
ben sözümü, tutuyorum anne..
Meleğimm..iyiki hayattasın..
seninle gurur duyuyorum..teşekkür ederim..


Her doğum yapan Anne demek değildir..
Anne kelimesini hak eden kadınlar için...
değerli gününüzü can-ı gönülden kutluyorum..






Yorumlar

  1. Anneler gununu kutlu olsun guzel yurekli guzel insan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili çiçek şair :) çok teşekkür ederim bir gün bu kelimeyi hak etmek dileğiyle, sevgilerimle :)

      Sil
  2. Gülçin'ciğim ne güzel olmuş blog annelerini tek tek bu güzel günde anman..saydığın blog annelerinin (bu arada yaren de bir anne ben biliyorum söyledim umarım sakıncası yoktur)ve senin o fedakar, güçlü, evlat acısının hüznü hep gözlerinde okuduğum o güzel annenin anneler gününü kutluyorum, tüm bu anneler içinde bir 'kedi annesi' olarak beni de saydığın için de çok teşekkür ediyorum:))oğlum yani senin ağan Bücürük ile öptükkk:)))iyi geceler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi etmişsin Müjde abla ben söylemeye utandığım için içimden gelerek yazdım, teşekkür ederim..
      anneme ileteceğim :)
      sen hayvan sevgisini en iyi anlatanlardan birisin, gerçek bir anneden hiç bir farkın yok..
      bende senin ve bücürüğün patisinden öpüyorum ve hafta içi kahveye bekliyorum, sevgilerimle :)

      Sil
  3. Canımm çok duygulandım ,
    şoku atlattın mı severim insanları şaşırtmayı:))
    ,Anneciğinin ellerinden öperim
    anneler günü kutlu olsun,sevgilerimle
    en çilek kokulusundan öpücükler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yook hala inanamıyorum..hani 22 olupta hayatta erken olgunlaşanlarda var bazen..ama fark yok yine çok küçük bir yaştasın bırak onu inanma değil yaa bu konduramıyorum sana :)
      alışacağız artık ne yapalım :))
      bende seni çok öpüyorum çilek kokulu genç anne ;)

      Sil
    2. :)alıştım artık kimse inanmıyor zaten:) erkek arkadaşları beni ilk görünce önemsemiyorlar ablası falanım diye tabi annem deyince arkalarına bakmadan kaçıyorlar:)))

      Sil
    3. :)))) abla haa..
      bak ben bile inanmıyorum çocuklar ne yapsın kuğucum :)
      maşallah kırk bir kere, çok hoş bir duygu bu, mutlu olmalısın :)

      Sil
  4. Sevgili Gülçinciğim, öncelikle emeğine sağlık, çok teşekkür ediyorum canım.. Her ne kadar yazılarını tesadüf görüp okusam da. Benim için de sen çok değerlisin.Evet canım, Müjdeciğimin dediği gibi(Müjdeciğim hiç bir sakıncası yok söylemenin) ben de bir anneyim..İki tane kızım var. Allah bağışlarsa. Büyük kızım 22 yaşında. Eskişehir Anadolu Üniversitesi'nde tarih okuyor, küçük kızım da lise1. sınıfta okuyor..Allah bu güzel ve kutsal duygudan kimseyi mahrum etmesin.

    Her doğum yapan Anne demek değildir..
    Anne kelimesini hak eden kadınlar için...
    değerli gününüzü can-ı gönülden kutluyorum..
    bu sözüne yürekten katılıyorum..Ben de annenin anneler gününü kutluyorum.. Öpüyorum seni canım, dilerim günü geldiği zaman da sana da bu duyguyu tatmanı nasip etsin Allah..Öpüyorum, sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın maşallah Hanifeciğim çocuklarının olup olmadığını bilmediğim için yorum yapamadım, kız annesi olmak da ayrı bir avantaj,dilerim gönüllerince istedikleri branşta işlerinin sahipleri olurlar..ve amin isteyen herkeze Allah annelik duygusunu yaşatsın ve aynı zamanda hayırlı evlatlar olmalarını dilerim..
      bir gün bende anne olursam hayırlısıyla, o zaman nasıl bir duygu olduğunu anlayıp, sizlerle aynı düşüncede olacağıma inanıyorum :)
      Anneme ilettim, sevgi ve selamlarını gönderdi o'da sizin anneler gününüzü kutluyor :)
      bende seni ve güzel kızlarını öpüyorum yürekten..

      Sil
  5. :) Ne güzel olmuş, Allah bizlerede yaşatsın annelik duygusunu arkadaşım, sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiinnn inşallah sevgili hobim :)
      sevgilerimle, öpüyorum :)

      Sil
  6. canım benimmm yüreği güzel kendi güzel arkadaşım,kıymetlim çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için ayrıcateşekkür ederim,bende seni çok seviyorum iyiki tanışmak nasip olmuş seninle çalıkuşum♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o çalıkuşu özverili becerikli dolu dolu güzel anneyi çok seviyor :) sende iyiki varsın bercestem, eski dostum benim..

      Sil
  7. Gülçiiinnn:)))
    Harikasın. Ne güzel bir yazı olmuş! Nasıl duygulandım anlatamam. Canım, çok ama çok mutlu ettin beni, eminim diğer anneleri ve anne olmayanları da.
    Sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel anne, senin yüreğin güzel..
      mutlu olduğunu görebiliyorum :)
      gülümsemen yeterli...
      kucak dolusu sevgiler benden, kocaman öpüyorum seni :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar