bir tutamı senin..


limanıma attığım demirin, kağıttan gemisiyim.
bütün balonlarımı bırakıyorum gökyüzüne,
deniz yıldızları alıyorum yerine..
ellerimde kucaklar dolusu elma şekeri..
gülümseyerek dağıtıyorum hayatın tatlı yanlarını.
biri senin olsun, biri benim :)

 


pamuktan çıkmış koza kurdu gibi
ürkek yüreklere kelebekler uzatıyorum.
baharı görmeyen kalplere, papatyalar topluyorum
belki kokusu sevgiyi anımsatır, 
belki bir kumru, gagasında aşkı getirir,
bırakıp gider kader mektubunu.
bir ömrü sana, kalan ömrü bana...


belki, ben çalacağım mutluluğun tablosunu.
asacağım duvarımın en güzel manzarasına
öylece bakacağım hayallerime,
melek olup, masallar anlatacağım sana,
bir parça gamze benim, bir parça tebessüm senin..


kanatlar çırpıyorum yarınlara..
unutuyorum gözlerimdeki dünleri..
gökten bir parça huzur savuruyorum,
umutsuzlara, bir nefes can olur diye,
sihirli cümleler kuruyorum.
bir küçük mucize senin, bir tatlı hayat benim..

G.Ö.




Yorumlar

  1. Şiir sen ne güzelsin. Ben seni şimdi paylaşmaz mıyım :) Yazan yüreği kutluyorum.

    YanıtlaSil
  2. :) teşekkür ederim ne istersen tükan senin dayı akrep ;)

    YanıtlaSil
  3. harika olmuş Gülçin yüreğine sağlık arkadaşım,

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim sevgili Hobim, beğendiğine çok sevindim
    yürekten sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. gülçiiiin ne güzel yazmışsın çok çok beğendim,nasıl denir kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kraliçemm :)
      beğenmenize çok sevindim
      seninde okuyan yüreğine sağlık canım benim :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir şiir bu, çok beğendim. Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Aslı arkadaşım, sizinde okuyan gözlerinize yüreğinize sağlık, sevgilerimle :)

      Sil
  7. bir küçük mucize senin, bir tatlı hayat benim..
    sevdim bunu:) öpücüklerimle.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen küçük bir mucize büyük bir hayat getirebilir insanlara..
      teşekkür ederim kuğucum, çilekli öpücükler benden de sana :)

      Sil
  8. Umutsuzlara umut, mutsuzlara mutluluk, asık surata tebbessüm olabilmek..!! sanırım insan olmanın gereği..Keşke hem kendimiz hem diğer insanların mmutlu olması güzel yaşamaları için hepimizin yapacağı çok küçük şeylerin olduğunun farkına varabilsek..Öyle çok pahalı değil, pahada hafif yükte ağır şeyler var..Küçücük bir tebessümün, bir selamın, asık bir suratın nedenini paylaşmaya çalışmak,bize milyarları versek elde edmiyeceğimiz bir huzur mutluluk kazandırır. Gülçinciğim o sıcacık güven veren yüreğin hep güven vermeye ve kalemin hep yazmaya devam etsin..Ne zamandır sayfana gelmiyordum..İçim ısındı. Öpüyorum seni kocaman, sevgileirmi gönderiyorum. Gönlünce bir pazar geçirmeni diliyorum..Hoşçakal canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verebileceğimiz en güzel sadakalardan biri tebessüm etmek değilmi sevgili Yaren'im..bir sabah yoldan geçen bizim gibi insanlara-günaydın demenin o insanı bir parça mutlu edebileceğimizi düşünmek ne güzel değilmi..
      her zaman olmasada bazen tanımadığım insanlara tıpkı çocukken yaptığım gibi -günaydın deyip gülümsüyorum arkadaşlarım -sen türünün son örneğisin tanımadığın insanlara neden selam veriyorsun dediklerinde :) -peygamber efendimiz demiş, o insanı azıcık mutlu etsek yetmezmi diyorum halbuki hepimizin derdi sıkıntısı var öyle ya, hayat bu..çıkarsız dinlemek dediğin gibi manevi sevgi, destek kadar büyük bir özveri olamaz, çok haklısın Hanifeciğim..her zaman olmasada kendimizi iyi hissettiğimiz zamanlarda çevremizi ve hatta hayvanları bile düşünüp sevgiyle karşılamak hayatı bizlerede iyi gelecektir mutlaka..değerli ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim, sevgilerimle :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar