music

31 Mayıs 2012 Perşembe

bir tutamı senin..


limanıma attığım demirin, kağıttan gemisiyim.
bütün balonlarımı bırakıyorum gökyüzüne,
deniz yıldızları alıyorum yerine..
ellerimde kucaklar dolusu elma şekeri..
gülümseyerek dağıtıyorum hayatın tatlı yanlarını.
biri senin olsun, biri benim :)

 


pamuktan çıkmış koza kurdu gibi
ürkek yüreklere kelebekler uzatıyorum.
baharı görmeyen kalplere, papatyalar topluyorum
belki kokusu sevgiyi anımsatır, 
belki bir kumru, gagasında aşkı getirir,
bırakıp gider kader mektubunu.
bir ömrü sana, kalan ömrü bana...


belki, ben çalacağım mutluluğun tablosunu.
asacağım duvarımın en güzel manzarasına
öylece bakacağım hayallerime,
melek olup, masallar anlatacağım sana,
bir parça gamze benim, bir parça tebessüm senin..


kanatlar çırpıyorum yarınlara..
unutuyorum gözlerimdeki dünleri..
gökten bir parça huzur savuruyorum,
umutsuzlara, bir nefes can olur diye,
sihirli cümleler kuruyorum.
bir küçük mucize senin, bir tatlı hayat benim..

G.Ö.