music

5 Nisan 2012 Perşembe

zaman...


sevgili günlük..
Ne derler;  -zaman herşeyin ilacı..
İlacımı içiriyor zaman..
suyun yüzü duru görünüyor..
Daha iyi gibiyim..ama derinlerde yatan titanik gibi yıkık dökük kalıntılarla birlikte..
Ve bu gün öğlen dışarı çıktım, yürüyüş iyi geliyor kısıtlı zamanda..
Aktarıma uğradım aylardan sonra; hemen hatırladı beni, yanına çağırdı, gittim usulca
aç avucunu dedi :) gülümsedim pat yine indirdi sağ elime..
-Aferim sana acısına katlanabilmişsin
-evet bana demiştiniz katlanamazsın diye..


-sen cesur yüreklisin, deli cesaretin var, yapacağını biliyordum dedi ve ekledi
-yılan yağını da ihmal etme, göreceksin saçların bak nasıl çıkacak..
-inanıyorum dedim, fısıldar gibi..
aç dedi öbür avcunu, dejavu yaşar gibiyim :) pat bir daha indirdi
-biliyorum çocuğum çok ağır gelmiş sana hayat, üst üste bu kadar travma geçirmeseydin vücudun böyle cevaplar vermeyecekti, bak sana bişey diyeceğim
meraklı gözlerle bakıyorum..
-düşmanlarına bile gülümse çocuğum..her kim seni kızdırır, üzerse yinede gülümseyeceksin, bırak onlar seni sevmesin, bırak onlar sinirlensinler sana, inadına hayata gülümseyeceksin tamammı yavrucum ?
(içimden ama benim düşmanım yokki diyorum)
-peki dedim gülümseyerek..ve izin istedim, görüşmek üzere..
acı ve keder kapıya gelip yüzüme baktıklarında, gülümsemeyi öğreniyorum salla pati..evet dayday duran çocuklar gibi kâh içten, kâh kerhende olsa..
Allah çok büyük, sığındığım tek liman..ve benim öyle güçlü bir Rabbim varki; benim de gücümü böyle sınıyor..
yoo hayır, daha iyiyim, gün geçtikçe düzeliyor olumsuz olan bir kaç şey..
işime veriyorum kendimi..
Arkadaşımın biri -insanlar beşer ve şaşar, hata ancak ve ancak bizlere mahsus, kalbini katılaştırmışsın evet, ama biraz izin ver; Allah affediyor kullarını, seninde kızgınlığın soğumaya başladığında affetmesini öğreneceksin demişti..

zaman herşeyin ilacı..
ve zaman bana her geçen gün ilacımı veriyor, vakitlice..
içimde ne olduğunu bilmiyorum, bildiğim tek şey
Gün geçtikçe GÜÇLENİYORUM :)