music

1 Nisan 2012 Pazar

daliyle buluşma


Ankara, cermodern'deyim..
adımlarımı atar atmaz bir rüyanın içine girmiş gibiyim..
dik ve asil duruşuyla dali karşımda :)



galuşkasına aşık bir adam ve böylesine  bir yeteneğin hayalinin ne olduğunu biliyor musunuz..ünlü bir aşçı olabilmek :) gala ile akşam yemeği bölümündeyim..o benim hayallerimdeki gibi çılgın bir adam, aşçı olamasa bile hayalini resimleriyle buluşturması muhteşem diye düşünüyorum..
sonra başka bir bölüme geçiyorum..ilahi komedya..şeytanı tasvir edişine bakıyorum gülümsüyorum bak sen şeytanda bir kadınmış derken;

 -peki ama neden demiyorum, günümüzde kadının şeytan olduğunu söyleyen bir çok erkek var bunu kabul eden bir çok kadın gibi, bende kabul ediyorum :) sonra bir ata sözü aklıma geliyor kimse alınmasın ben uydurmadım halk tabiri derler ki;- Allahım şeytanı yarattın yaratmaya da nevşehirliyi neden yarattın? :)) çok gülerim bu söze..onu da kabul ediyorum nevşehirlilerin akılları ticarete pek yatar da; şeytanlıkla alakasını bilmiyorum, geçiyorum sürrealizme; ve beatrice..

çizimlerindeki çılgınlığı her fırça darbesinde görmeye çalışıyorum, imzasına bakıyorum D harfinin büyüklüğü kendi içinde onun büyüklüğünün göstergesi diyorum..

cehennemi, yalancılığı, ikiyüzlülüğü çok net ve kendince oldukça zeki işlemiş, cennet ve cehennem çizimleri arasındaki farklara bakıyorum, hz. İsa'yı betimlerken inancını sezinliyorum..
Resimlerinde ruhuyla buluşabilmenin mutluluğu içindeyim, kendim için hafta içi bir günlüğüne özgürlüğümü dali için salıveriyorum..kara kalemimi özlediğimi hissediyorum ama şimdi vakti değil diyip istemesemde bu sergiye ve dali'ye veda ediyorum..inatçı keçi, gururlu ve deli, çılgın aşık aynı zamanda muhteşem ressamın eserleriyle bir araya gelmek, onu hissedebilmek, anlayabilmek ruhuma huzur veriyor..
gala'nın hikayesini bir sonraki sayfaya saklıyorum..