pazartesi..


hayallerime dokun..
tansiyonu düşürmüşüm yeni toparlıyorum, herkez farkında çok keyifsizim, ee normal moral dediğin şey tansiyon gibi hemen toparlanamıyor..
pc'min masa üstünde pencereden dışarı görünen bir manzara var; güzel bir maviliğin içinde deniz manzarası iki şenzlong bir masa, kumsal, güneş mavice gökyüzü..


hayal kurmaya çalışıyorum..yetilerimi kaybediyorum :) olmuyor..her zamanki gibi 11.00 saati Türk kahvemi yapıp masamın başına geçiyorum, aynamı çıkarıp dolaptan, makyajımı yapıyorum, itiraf: makyaj yapmasını seviyorum..müşterim arıyor; haklı bir azar işitiyorum depresyon halleri arka arkaya sıralanmışken; işime sarılmakta güçlük çekiyorum, minik bir gülümsemeyle kendime bakıyorum; şaşkın diyorum asalak mısın sen? bir tokat çakarım sana; yerinden kalkamazsın..çabuk işine esir ol, bu bir emirdir, -emredersin ruhumun kahyası..Nisan ayıma bakıyorum bereketinden geçilmiyor,maşallah çekip gömülüyorum işime..
Pazartesi sendromu yaşamadan ikindiyi ediyorum,saat 16.30 telefonlarım susmuyor, susma sönmez bu şafaklarda çekim gücü :) iki hattın diğer tarafından istekler sorunlar bitmeden, kağıtlar fışkırıyor printer'ımdan..çak çak çaakk..püüüüfff !! sigaram parmaklarımın arasında..hazır Türk kahvesi çıkmış, saniyelik fincanımda yudumluyorum..ııggghh beğenmedim, pişmeli bu kahve, kokusu yayılmalı, kaşığı cezvede çevirme hazzını yaşamalıyım bu ne basit bi tat böyle olmamış..
Manzara ilişiyor gözüme yeniden, hayallerime dokunuyorum, hııhh işte burda, ne var? ıımmmm..bebeğim..evim..huzurum..ev?  dayalı döşeli manzaralı,katlı,şatafatlı falan? yoo hayır..küçük şirin, huzur dolu, oldum olası şıngırtılı,pırıltılı şeyleri sevmedim, sade ama sevgi dolu, iç açıcı bir kaç detay o kadar..ya deniz? evet evet deniz kenarı olmalı..iyot kokusunu çekebilmeliyim taaa içime :) oohhh şöyle misler gibi..işte şimdi keyiflendim çak çak çakkk..sigaram parmaklarımın arasında, aynaya bakıyorum, kokoşum ama hakkını vermeliyim ilkkez; kimse kusura bakmasın, pek bi güzel olmuş bu embesil ruha bakıp gülümsüyorum :) akşamı ettik çalı kuşu gitme vakti, kaybolll !!!

Yorumlar

  1. Manzara hakikaten nefis, bak bak doyulmaz insanın ışınlanası geliyor:))makyaj insana moral verir iyi ki yapmışsın Gülçin'ciğim, moralini yüksek tut ki, işte başarı kendiliğinden gelir, bu yazın daha moralli zaten hemen farkediliyor sevindim:)

    YanıtlaSil
  2. evet yaa çok hoş değilmi? insanın oradan çıkası gelmez..moral evet :) öyle gibi görünmeye devam müjde ablacım ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar