music

20 Mart 2012 Salı

oyun oynuyorum..

(müzik eşliğinde)
bana yasakladığın günden bu yana saklambaç oynamıyorum baba..
büyüdün artık oyun zamanın geçti dediğin andan itibaren
ellerime hayallerimi kırık dökük verdiğin için,
 o günden bu yana söylüyorum sana;
hepinize oyun oynuyorum anne..en çok da sana..
ve en çokda sana kızıyorum,
bütün sorumlulukları üzerime fırlatıp attığın için..
herşeyden, herkezden kalma bir çok hisleri biriktirmekten,
kocaman yük oldu, sığdıramıyorum anne.. belki atabilirdim, evet bunu yapabilirdim..cennete gitmeseydi sevdiklerim, emin ol çok daha içten gülümseyebilirdim..dedikleri gibi 'gülümseyen yüz' olabilirdim..
ama olmadı anne..



pişerken yanıyorum, yanıyorumda, emin ol kimseye hissettirmiyorum..
hepinize oyun oynuyorum anne..sahtekar gülümsememle sizleri mutlu ediyorum..
ne sevildiğimi anlıyorum, nede nefret ettiğimi..
düşlerimde arıyorum tüm gerçekleri, mesela istiridyenin içine gizliyorum aşk'ı..
 en beğendiğim manzarayı, yüreğimin sözlerini,en çocuksu hallerimi avuçlarımın içine saklayıp,
hepinizden gizleyip, en değerli gözyaşlarımı
ve gamzeli gülümsememi götürüp istiridyeme veriyorum..
hiç bir şeyden haberiniz yok, hayatın en tatlı yanlarını alıp getirmekten;
sıradan günlerin varmışlığını masal gibi  anlatmaktan yoruluyorum..
ama emin ol anne; sana ve herkeze mutlu olun diye oyun oynamaktan bitkinim...
perdeleri çekip her günün sabahından gecesine,
sahneye çıkmaktan, palyaço gibi ağlarken gülmekten..
hissettirmeden yaralarımı pansuman etmekten,
pamuk şekeri olmaktan ve mucizeler varmış gibi sizlere dağıtmaktan...
yorgunum, ve biliyor musun ? ben gerçekten ağlamayı özlüyorum
bu yüzden özür dilerim hepinizden, siz istediniz diye gülümsüyorum
ve bu yüzden mutluluğumu, yıldızlar gibi kaydırıp, en gerçekçi,
en değerli hazinemi istiridyeme gömüyorum..
belki bilmek istersin, bu maskenin arkası çok mutsuz..
çok mutsuzum anne..böyle olsun istediniz..
hergün sizin için saklambaç oynamaya devam ediyorum..
kimseyi incitmemem gerektiği için, mecburum..
oyun bu anne, üzülmeyesiniz diye..
saygıyla önünüzde eğiliyorum..
hepinizi seviyorum anne...