mış gibi bir dünya..




dağınık masamın kağıtları arasında boğulmaktayım
geçmiş zamanın hiç bir sihirli yanı yokmuş, bilmediğim zamanlara gitmek istiyorum..
zamanın şimdisi; ekşimsi bir tatta alay ediyor benimle..
belki 1800 lü yıllarda hayatta olmalımıydım, süslü saraylarda hürrem gibi kıvırmalı 2.ahmet kadar zorda kalıp,bir nargile tüttürmeli, yavuzun ismaile yaptığı gibi lokummu ikram etmeliyim tüm gördüğüm pisliklere..fransız kanunları içerisinde kolera günlerinde aşk yaşamalı, tutkunun anlamını masamdaki kral kadehimle süslemeli, sürmeli bir bakışmı fırlatmalıyım kahirede bir akşam üstü..ve zenginliğin cehaleti içerisinde nefes almalı 2.sınıf basit bir sokak kadını gibi çamurlu yollarda sigaramı kefiyle mi tüttürmeliyim..


tüm entelliğimi yitirmiş dünyalarımın içerisinde kara kalemimi çiziktirip kendimce bir şaheser çıkarmayalı da hayli oldu..kömür kalemimi kağıda sürerken, silgimi hayatıma değdirip istediğim kareli sayfanın en kötü yerlerini birbir silmek istiyorum..elimde mi? Allah diyorki; kaderinin yarısı senin elinde..hangi kötü yola girip,istemediğim sonuca ulaşmışım Allahım..muhteşem hatalarımın bende bıraktıkları çok bi ağır..niye? neden? ne yaptım ben diye sormaktan kendimi alamadığım bir anka kuşuyum..yeniden doğacağım güne kadar şuan şimdi küllerimin arasında cayır cayır yanmaktayım..şimdi bir tercih zamanı geliyor, lütfen bana yardım eder misin beni yaratan Rabbim..bu defa ve belkide ilk defa şansımın yaveri değil, kumandanı olmak istiyorum..
Gör bak bende senin istediğin gibi bir kul olmaktan yana nasıl istek var..
kabul ediyorum % 50 muhteşem hatalarım benim şaheserlerim..kırık dökük duvarların arasından geçip gitmek, bir hanın bahçesinde güneşlenip,istediğim gibi bir ressam olup, tüm dünyaya 'işte ben buyum, sıradan ama ruhu oldukça farklı bir ressamım' diye çığlıklarımla bağırmak..
perspektif bakışlarımın arasında gülümsüyorum, şuanda tuttuğum düşleri istiridyeme götürüyorum.
iksiri bol olsun usta, artık mucizeler bekliyorum mum ışığı manzarasında..
kadehim, kalemim ve düşlerimle..

Yorumlar

  1. %50 hatayı yapmayan çokaz kişi vardır emin ol:((Müjde ablan saymaya kalksa şimdi neler neler sayar,geçmişe saplanıp kalma Gülçin'ciğim, Allah sana zaten yardım etti aslında,bak kendi iş yerini açtın, büyük bir adım attın bu az şey mi?:)gerisi de gelecek dualara devam:)sen azmet, işine sarıl dört elle, sabret bak başarı kendiliğinden gelecek..:)

    YanıtlaSil
  2. biliyormusun müjde abla bu günün akşamına doğru gittiğim yerden küçük bir kitap aldım, alırken de aklıma sen geldin, buluştuğumuzda sana o kitabı vermek istiyorum..sabır..çok zor kabul ediyorum ama direniyorum :) elimden geldiğince..

    YanıtlaSil
  3. hatalarımı bile seviyorum:)
    diyorum sana her şey güzel olacak:))
    kocaman öpüldünüz siyah bir kuğu tarafından:)

    YanıtlaSil
  4. :) her zaman sevilmiyorki kuğum,
    herşey güzel olacak.....................ne zaman?
    lamba cini de seni öpüyor kocaman ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olacak sabır et bizde her şeyin
      güzel olması şerefine
      neşe ablamın şarkıları eşliğinde
      halay çekeceğiz:))))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar