mimi mimli-li-liyim..


İyi akşamlar blog vede spot mağaza dostları..
Bu akşam sevgili muammer beyin mim' lemesiyle karşılaştım kendilerinin sormuş olduğu sorulara dilimiz döndüğünce cevap vereyim,bu arada teşekkür ediyorum blog ismini vererek başlayalım..affına sığınarak karikatür hoşuma gitmişti üzerine alınmazlarsa hoşseda olsun isterim..
gonulkalemi.com




Bu gün ne yapmayı isterdiniz içinizden geçen lütfen :)
huzurumla eski ofisimde olmak isterdim :(
Uçmak neyi ifade ediyor öyle bir şansınız olsa nereye giderdiniz..?
melekleri ve özgürlüğü çağrıştırdı, öyle bir şans hiç bir kula nasib olmaya olmaz da; velevki oldu, şarm-el şeyh' e yani mısıra gitmeyi birde özgürlük abidesini görmeyi isterdim :)
Burcunuz ve fobileriniz :)
Akreeep :) karanlıkta kalmaktan oldum olası korkmuşumdur..
En sevdiğiniz yemek,şarkı,yer,renk...
Patlıcanla yapılan her türlü yemeği çok severim

en sevdiğim şarkı; roy orbison 'in dreams' 
en sevdiğim yer henüz görmedim, büyüyünce göreceğim sanırım ;)
en sevdiğim renk yeşil..
Neleri sevmezsiniz,hoşunuza gitmeyenler...
mıymıntı, küstah, burnu bir karış havalarda ve sinsi insanlardan nefret ederim hele birde kibir ve büyüklenme varsa bakışlarımın şekli değişir..
İlk ve son diye iki şansınız olsa neyin ilk neyin son olmasını isterdiniz...?
lamba cinine söyler gibi mi? tamaam ali ağaoğlunun kızı olmayı :)

son şansımdada, bir kitap yazmayı isterdim..
Mutluluğun tanımı sizce nedir...Mutluluğu anlatırmısınız :)
mutululuk...eveet bu aralar aramızın bozuk olduğu şahsiyet..

kısaca huzur demek mutluluk demek bana göre..
Hayat ne ifade ediyor size..Kısaca hayatın tanımı :)
100 çekebileceğin en zorlu sınav..bu memlekette ekşın demek, stres demek, engelli koşu demek, zam demek, üç kağıtçılık demek kısaca Türk olmak demek :)
Aşk mı sevgimi.Her ikiside diyebilirsiniz ama neden diye sorarım :)
sevgi muammer bey,sevgi..Aşk'a pek inanan şahsiyet değilimdir..ha oldunmu derseniz evet oldum ama rezaletin ötesi bir durum..
Yıllar geçse de unutamayacağınız an,anı,kişi :))
yolda laf atan zırtapozun birinin yakasına yapışıp yüzüne indirdiğim an kaldırım taşının yerinden çıkmasıyla birlikte yere kapaklanmam ardından kolumun çatlaması hastaneye gidip alçıya aldırayım derken hastanede gerzek bir vatandaş tarafından dejavu yaşar gibi bir daha laf atılmasıyla birlikte kendimi kaybetmem ve o halde adamı yaka paça etmemi unutmuyorum..
Artı ve eksi olan yönleriniz size göre...
kolay kolay çığırından çıkan biri değilimdir ama çıktığım vakit çok fena biri olduğumu bilirim, yani yırtarım ortalığı enginlere sığmam taşarım cinsten..

pozitif yönüm iyi bir dinleyici ve güleryüzlü olmam, sevdiğim arkadaş çevrem varsa, keyifli muhabbet ettiğim söylenir..
Takıntılarınız varsa nelerdir?
simetri, wc, temizlik, düzen ve karakedi takıntım var..
Issız bir ada ve siz yanınızda olmasını istediğiniz tek şey 3 olmaz :)
ıssız ada ha :)) ıssız ada kaldımı acep? hadi olsun yahu..ne alıyımmm cep telefonu olmaz şarj olayı yoktur pc olmaz internet yoktur, acunda gördüm millet açlıktan ölmüştü, yiyecek alırım muammer bey :) mahsuru yok sanırım..
Mistik güçleriniz olsa ve tek bir şeyi yapabilseniz ne isterdiniz?
mistik güç..kardeşimi görmeyi çok isterdim..
 bilmem yeterli oldumu ?
tekrar teşekkür ediyorum, selam ve sevgiler..

Yorumlar

  1. Öncelikle günaydın :))
    Mimin özelliği bu benim hayatım...
    Sevgili burçtaşım :)) Öylesine içten ve samimiydiki ben çok mutlu oldum kendi adıma minik bir tebessüm oluşturabildiysem yüzlerde dünyanın en mutlu insanı ben olurum...Şunu hiç bir zaman unutma giden yalan olandır kalan senin olandır...Senin kocaman bir yüreğin var be biliyorum çok ama çok mutlu olacaksın...Söz sana patlıcan musakka yada imam bayıldı yapacağım :))
    Sevgilerimle Muammer...

    YanıtlaSil
  2. yusuf bey'den sonra bir burçdaş daha buldum demekki :) çok memnun oldum..evet yüzümde güzel bir tebessüm oluştu :) tekrar teşekkür ediyorum, tamam bir gün patlıcan musakka yiyelim hep birlikte, selam ve sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  3. O temizlik, wc takıntısı bende de var:(((gençliğimde sabah büroya gider, akşam eve kadar tuvaletimi tutardım, çay vs. içmezdim çişim gelmesin diye:)))sonradan temiz wc' li yerler şansıma çıktı da nispeten rahatladım ama yine de KENDİ EVİMDEN BAŞKA YERDE tuvalete gidemeyenlerdenim:)yalnız olmadığıma sevindim:)

    YanıtlaSil
  4. yaa sorma müjde abla aynı sıkıntı bende de mevcut bu huyumu hiç sevmiyorum ama hastalık kapmamak için elimden gelen her türlü sıkıntıyı kendime yaşatıyorum..yalnız değilsin bende varım ablacım ;)

    YanıtlaSil
  5. ben bunu okumamıştım canımya,
    çok okunası cevaplar vermişsin,
    kolunun çatlaması üzücü ucuz atlatmışsın taş kafanada sıçrayabilirdi:(

    YanıtlaSil
  6. kırılsa yeriydi heralde kuğucum :) çatlak daha kötüymüş meğer..taş kafama sıçrayamadı :) adamın yüzünü yırtmakla meşguldüm :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar