iyiki mi? doğdun bloğum...


bundan tam 4 yıl önce doğdun...Melek ablam -bir ismi olmalı hadi düşün bakalım güzel bişey olsun..düşündüm epeyce..msn'den cevap veriyorum : melek abla ismi -LAMBA CİNİ  olsun...kadın şaşalıyor -gülçincim nerden geldi bu isim aklına..-şeeyy melek abla aklıma gelenler başka..ama göbek adı bu olsada adını şey koysam -ne? ne koyacaksın kuzucum? -melek abla ben masal dinlemeyi çok seviyorum bak gülme bana tamammı? melek ablam gülüyor kikikiki bende gülümsüyorum :) -Çocuğum (çocuğa bak, dayandığımız merdiven kaçı geçmiş) nasıl isim vereceksin utanma söyle hadi..-melek abla ismi -sihirlimasalcı olsun mu?


-aaaa ne ilginç bi isim bu böyle, nerden geliyor aklına böyle şeyler? -yaa hani alaattinin o sihirli lambası varya, hani dokunduğun zaman içinden cin çıkar ya; işte o cin benim arkadaşım olacak, hayali bi arkadaş yani kafayı yemedim merak etme kadıncağız gülüyor hahahhihihi  onunla hayal dünyasına girmek istiyorum, masallar anlatmak istiyorum, bazende benden bir şeyler olsun istiyorum, ama elişi falan bilmem anlamam sadece yazıyım, kimseninde bilmesine gerek yok tamammı -kızım bak sayfana gelen olacak yorum bırakan olacak onlara cevap vereceksin, sonra sende onların sayfalarını gezeceksin arkadaş olacaksın -ya ben kimseyle arkadaş markadaş olmak istemiyorum, sanal ortamda inmidir, cinmidir ne bileyim korkarım olmaz cık, cıııkkk :) -gülçincim sen bir cin'i tercih ettinde isim verdin gelen in olsa ne cin olsa ne yani..ee öyle ya kadın doğru söylüyor -tamam melek abla ama diyim sana utanırım öyle gezemem milletin sayfasını -Allahım sen akıl fikir ver bu kıza tövbe tövbeee gülçiiiin öldürürüm seni kızım okuyacaksın, öğreneceksin, sayfa ziyaretinde yorumda yazılır, okunurda ne bekliyorsun kimse sana -niye benim sayfama girdin de okudun diye hesap sormaz tam tersi okuduğun için memnun olurlar -iiiyyyyii üüüffff tamam yaaa diyip başladım bloga...blogcum gözümün açıldığı gömülü hazinem, ne çok sevdim seni blogcum, ne olurdu, kişisel şablonlarımız ve kendi isteklerimizle yayın yapabilseydik, olmadı, kısmet şimdi buradayım...
Bu gün 5 yaşına girdin blogum, spot dostluğu içindeyim...lamba cini isminin hikayesini anlatıyımmı?
bu benim ex iş yerimde yıllar önce çalışırken, o zamanlar çalışma arkadaşlarımız müdürümüz, şefimiz ıvırımız zıvırımız farklı insanlardı, acaip iyi maaş alırdım ama afedersiniz köpekler gibi çalışır fakat bir köpek kadar değerimiz olmazdı, hiç bir iş yerinde çalışan personel şefinden -wc'ye gidebilir miyim yada hastaneye gitmem lazım dediğinde sana -ne zaman geleceksin diye soruldumu? kimbilir belki -evet ama biz asker gibi hizaya dizilirdik, gizli gizli masa altlarında kahve yapar, müdür yada şef kokusunu almasın diye camları dayardık, yemeğe gidiş gelişlerimiz 15 dk.da biterdi, zamanı hele bir aş bak neler olurdu neler, çok zor zamanlarım oldu, çok acı yıllarım geçti, yüreğim öyle yaralıki iş hayatında çok ezildiğimi düşünüyorum, hasılı; bir öğlen yemekhaneye gitmek istemedim, yemek yemekde istemedim, canımdan bezdiğim zamanlar yaşıyorum, 49 kiloya düşmüşüm zaten camı açtım, başımı yasladım çam ağaçlarına gökyüzüne bakıyorum, radyoda cem karaca -sevda kuşun kanadında ürkütürde tutamazsın diyor, öyle hüzünlüyümki; biri dokunsa gözlerimden süzülüverecek yaşlar usulca..masmavi gökyüzüne bakıyorum içimden -keşke bir lamba cini çıkıverse karşıma sorsa bana -ne dilersen dile benden diye...-desemki, ben çok mutlu olmak istiyorum kurtar ne olur beni buradan, uçan bir halı sersen altıma, uzaklara çok uzaklara gitsem ne olurdu diye ruhum dalmış gitmiş hayallere..O andan sonra hayal kurarken hep o lambanın cinini çağırdım, bu yüzden istedimki adı lamba cini olsun, o bana hikayeler anlatsın, beni avutsun böylelikle lamba cini doğdu, gülçinnur'la yoluna devam etti...Ne kadar ilerleme kaydettim yazarken bilmiyorum, böyle mutluyum, blogumu seviyorum, kendimle baş başa kaldığım zamanlarımın belgesi..olur da bir gün alzaymır çıkarsa karşıma geriye bırakacağım tek şey şu yaşadıklarımın kaleme yansıması...
İşte böyleeee....4 eylül 2008-4 eylül 2012 İlhan İrem'in koyu hastasıyım ve en çok sevdiğim şarkıyı sevgili bloguma armağan ediyorum -mumları üfle bir dilek tut hayattan, hatırla beni gideceğim bir gün yanından...doğum günün kutlu olsun gülçinnur, iyiki var mıyım? ne bileyim, var mıyım..
sevgilerimle..

Yorumlar

  1. Tabi ki iyi ki varsın!
    Ben de çok severim İlhan İrem'i, öyle böyle değil hem de.
    Benim de yarın ikinci yılım doluyor blog yazarlığında. Çok iyi yaptığıma inanıyorum, öyle iyi dostlarım oldu ki, senin gibi mesela. Hiç eften püften yahut yaramaz arkadaşlarım olmadı. Hepsi düzgün, hepsi düşünen, sorgulayan, hayatı seven güzel insanlar.
    Çok öpüyorum seni canım. Nice senelere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyorum öyle çok ortak yanlarımız varki :)
      çünkü yazarın kesimi kendi dilinde saklıdır bu yüzden bende seni okumayı çok seviyorum, son istasyonum olmanın tek nedeni büyük bir keyifle bitiriyorum her sonu :) o çok hoşuma gidiyor, çok teşekkür ediyorum canım, arkası yarınım, sevgilerimle..

      Sil
  2. İyi varsın ve iyi ki seni tanımışım,
    Sevgilerle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh iyiki bende seni tanıdım,yürekten söylüyorum, el işi becerilerini sende gördükçe heveslenesim geliyor ama mümkün değil, senin yarın kadar olamam, bu yüzden seviyorum blogunu hobicim, sevgilerimle :)

      Sil
  3. Blogunun yeni yaşı kutlu olsun Gülçin'ciğim, lamba cini ismi hakikaten çok sevimliydi ama Gülçin'in defteri ismi daha güzel bence, blogcuya üzülme valla ben hiç aramıyorum:)rahat ve özgür yazı yazamıyordum orada burada rahatım...iyi ki blog dünyasına gelmişsin, iyi ki sayfanı açmışsın..nice yıllara
    sevgilerle...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ağa'mın güzel annesi, lamba cini evet benim içinde çok özel kalacak belki bir gün yine o ismi kullanırım gülçinle birlikte..blogcudan ayrıldığıma üzülmedimde Müjde abla, hani oraya verdiğimiz onca emek varya ne biliyim gece yarılarına kadar şablonla yazıyla uğraşıyorsun sonra bir gün pat diye elinden hem yorumunu hem yazını hemde şablonunu alıyorlar buna çok üzülmüştüm ama haklısın burasıda güzel zaten siz varsınız o bana yetiyor, sevgilerimle öpüyorum ikinizi :)

      Sil
  4. Daha nice yazılarla dolu yılları olsun bloğunun Gülçin'cim. Bu arada blogcu'dan o kadar bezmiştim ki burası cennet gibi geldi bana.
    Kalemin hiç durmasın çünkü olayları hikayelendirmen, yazıya dökmen okurun olarak çok hoşuma gidiyor. İyi ki bloğunla tanışmışım. Zamanı gelince bir kahve keyfi yapacağımıza inanıyorum. Öpüyorum seni iyi akşamlar.
    not: yalnız yazı karakterin çok yoruyor okurken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Gülşah'cım, bi yerde evet cennet gibi değilmi :))) haklısın canım ama verdiğimiz emeklere çok üzülüyorum birde ilk orada yazmaya başlamıştım bu hani insanın ilk evini unutmaması gibi birşey gibi..o yüzden bi burukluk var, bu arada yine bir hikayelendirme var tabi becerbilirsem, kahveyi kesinlikle kesinlikle içelim bir gün Gülşah'cım ya ankarada yada istanbulda, sevgilerimle öpüyorum seni..
      not: yazı şeklini değiştirdim sıkıntı olursa hemen değiştiririm iyiki söyledin bak farkında bile değilim :)

      Sil
    2. Benimde ilk göz ağrım Blogcu ama sorunları bir değil bini aşmıştı. Burası o kadar iyi geldi ki unutturdu orayı.
      Bende öpüyorum seni Gülçin'cim.
      Not: uzun zamandan beri yazı karakteri ile ilgili yazacaktım ama fırsat olmadı. Şuan ki iyi göz yormuyor ve okurkende zorlamıyor.
      Teşekkürler canım.
      İyi geceler.

      Sil
  5. Gülçinciğim, İYİ Kİ VARSIN CANIM!!! bloğunla sen daha nice uzun ve mutlu yıllara diyorum.. Canım Üniversitede okuyan kızım geldi. Yaklaşık bir hafta oluyor. Yaz okuluna devam ediyordu, o nedenle yaz boyunca yoktu..Zamanımın büyük çoğunluğunu onunla geçiyorum.Dolayısıyla bloğuna pek uğrayamadım..Canım tekrar kutluyorum. İyi ki blog var, iyi ki seni ve diğer arkadaşlarımı tanıdım.. Ben de her birinizi ayrı ayrı seviyorum..Kocaman öptüm seni sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Tabiki iyiki doğmuş)
    iyiki rast gelmişim nice uzun sağlıklı senelere canım,
    kocamannnnn öptüm.

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,

    İyi ki varsın ve iyi ki doğdun! Bundan daha güzel bir temenni olamaz!..
    Hepimiz, rahmin cidarına yapışmış bir cenin gibi sıkı sıkıya hayata tutunmaya çalışmıyor muyuz? Cenab-ı Hakk, doğruluktan, dürüstlükten ve adaletten ayrılmayan kullarının yar ve yardımcısı olsun inşallah!

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  8. mutlu yıllar sana ve bloguna:) keske o lamba cınınden bendede olmus olsaydı bazen cok lazım oluyor cunku

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim biricit, birgün sanada uğrasın bu cin :) ne diliyorsan sorsun sana olur mu ;) bu arada ortak bir meslekdaşlığımızda var unutmadan onuda diyeyim, sevgilerimle..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar