music

16 Mayıs 2012 Çarşamba

80'ler..



seksenlerin oldukça geri -zekası yüksek çocuklarından biriyim..
ilkokula da zaten geç göndermişler doğum tarihim arasatta kalınmış diye..
tam terör zamanlarının ortasında salla pati oynamaya çalışan mahalle bebelerinden biriyim ankarada en çok tabir budur: -hişştt baksana bebeee :)


sapanım var, misket oynarım, çamur varsa çelik çomak, saklambaç işte..
kulaklarım kadar boyumda maki, gelişim sürecim uzun olmuş, sanırım bu yüzden yaşıma görenler inanmıyor :) geç gelişimin faydaları ama zekaya bir faydası olmamış..nihayet ilkokula yazdırılırım, bizimkiler gidip iki mislim kocca bavulu çanta diye alırlar bana, sanki yurt dışında okuycam..
2 km.yol yürürüm her gün sabah akşam..bir yandan silah sesleri, kuş sesleri kadar olağan..bana bişey olmaz korkusuz çocuk salaklığıyla gidip geliyoruz ayla ben hakan..
bi gün geç kalmışım onlar gitmiş, acaip bir neşe üzerime gark olmuş,
siyah önlük, beyaz kocca kordela uzuuun saçlar ve kahverengi bavulumla düşerim sabah ayazında okul yoluna..sağımdan solumdan amcalar teyzeler abiler geçiyor tepemde yıldız kayar gibi kurşunlar..hiç bişey olmamış gibi herkeze -günaydın diyorum, onlarda bir gülümseme bir sevme iç güdüsü günaydınla cevap verirler..tarladan geçtim ana yola çıkıyorum yeşil paltolu uzun boylu esmer bir abi görüyorum -günaydın abi :)
ne olduğunu anlamadan boynumdan tutup silahı dayıyıveriyor başıma, bak benim gibi bir salağa, oyun oynuyor sanıyorum,-abi su sıkma yaa !!! Allahım güler misin ağlar mısın :) -vururum seni, konuşma !!! O an bi ciddiyetlik durum olduğunu anlamaya çalışıyorum, susuyorum, bekliyorum, çıt yok...yaklaşık bir dakika öyle bekledik, sonra bıraktı, dönüp yüzüne bakıyorum, ne cesaretse, çokda güzel bi yüzü var -git yoluna, konuşma diyor bana..başımı önüme eğip okula geliyorum, yazık bana yaaa :( vadem daha dolmamış ki, bunları yazıyorum :)
Dün akşam 80'leri izlerken aklıma geldi o zor yıllar..ama ne de güzel zamanlarmış, komşuluğun en akrabasından, müziğin en alasından, soba'nın en sıcacık olanlarından..oyunların, sevgilerin en güzelinden geçtiğim yıllar..tıpkı bizim nihale'den, -aaa bizim gırgırdan, bizim soba'dan, bizim koltuklardan dediğimiz herşey var o dizide..en çok aradığım şeyi de görüyorum : sevgi, dostluk, arkadaşlık..ve seviye..ve saygı..ne güzelmiş diye özlemle andığım yılları bir dizide görmek inanılmaz keyif veriyor bana..heleki dizi izleme alışkanlığı olmayan ben; size trt1'in seksenler 80'ler dizisini tavsiye ederim, sevgilerimle..