music

15 Eylül 2015 Salı

facebook ve web adresim..



Bu aralar minik mutluluklar ve küçük telaşlarla işimin temel taşlarını oluşturuyorum..
Uzunca zaman işimi anlatmadım..Nazar değer diyemi yoksa yanlış anlaşılırım diyemi?
Hep ikilemde kaldım açıkçası..
Ama bu gün anlatmak istiyorum..

bu işi seçerken parçaları biraraya çok sonradan kendiliğinden getirdiğim an o an :)
-şimdi anlıyoruuuum dediğimi hatırlıyorumda yüzümdeki kendime olan şaşkınlığım çok aptalcaydı..

İşletme mezunuyum  4*4 yani 2 kere okumuş biri olarak şuan yaptığım iş branşımın çok uzağında..
Yolumu değiştirmem aslında çok yıllarımı almadı ama haylice zamanımı aldı diyebilirim..2012 den itibaren kararımı o an bilinçsizce vermiş olsamda şuan ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlıyorum..

Üç yıldır anatomi, aromaterapi, yağlar, kremler, karışımlar, Refleksoloji ve masaj terapisiyle uğraşıyorum..Hem eğitim alıyorum hem çalışıyorum hemde gerektiğinde eğitim veriyorum..
Azeri bir anatomi hocasından, taylantlı bir hocadan, fizik tedavi merkezlerinden ve özel olarak aldığım 1 yıllık eğitimin ardından çin'den getirttiğim kitaplarla debeleniyorum.

Otistik çocuklar sağlık sorunu yaşayanlar, burkulmalar boyun ve bel fıtığı fibrozit v.s. ilgi alanlarım genel anlamda Masaj tüm bunların cevabı..

Esasen aldığım "el" yani"ocaklık" dediğimiz taa şamanlardan bu günümüze kalan bir ananeyle başlıyor hikayem..Babannemin bana miras olarak bıraktığı o "el'in" bugün dokunduğum sorunlu bölgelere ne kadarda iyi geldiğini üstüne "reiki"yi eklediğimde ve masajla harmanladığımda ortaya çıkan manzara bu gün önce sorunlu insanları sonrada beni öyle çok mutlu ediyorki..Bazen kelimelerle tarif edemiyorum onların rahatladıklarını görünce..Asıl mutluluğumsa müşterilerimin beni bırakmamalı oluyor..
Sadece bayanlara gerçekten sorun otistikse gençler ve çocuklar için çalışıyorum..Bu güne kadar alışagelmiş klasik anlayıştan uzak bir tarzım var..Terapide olmazsa olmazım Refleksoloji ile masaja başlayışım..Kişinin ayağına bakarak henüz dokunmadan hangi rahatsızlıkları olduğunu tek tek tespit ediyorum sonra uygulamaya geçiyorum..Yabancı turistler biz Türklerden çok daha bilinçli oldukları için haftada bir Refleksoloji yani ayak masajı yaptığım çok insan bulunmakta..
Ve bundan böyle defterimin adını ve seyrini değiştirme kararı aldım..
Yine tarzım aynı olacak olduğum gibi anlatacağım..
Ama biraz daha işe yönelik olacak..biraz daha bilgilendirme amaçlı olacak..
Ve yine hikayeler anlatacağım wikipedia tarzından..
Bu şekildede kabul edilirim dilerim..

O zaman sizlere facebook ve henüz yapım aşamasında olan web adresimi vermek istiyorum..
İhtiyacı olan tüm İstanbul ve Ankaralı hanımefendileri bilgilendirmek ve faydalı olabilirsem seanslar için yardım almak istediğinizde iletişimdeyim (facebook sayfasını beğenirseniz sevinirim)
Teşekkür ederim..