music

5 Eylül 2015 Cumartesi

8 yaşındayım..


Merhaba Defterim..

Bloğum bugün 8.yaşına girdi..
Hani çok uzun zaman sonra yağmurların ardından doğan gökkuşağı gibi beliriverdim ansızın :)
Nice yıllara..nc
Varsın az geleyim uzaktan geleyim zor geleyim ama varlığın olsun yeter bloğum..



Merhaba Dostlar..

Kimbilir neler yaşadınız uzun zamanlar içerisinde..
Hangi telaşelerin peşinde koşturdunuz..
Bilmem iyimisiniz ( dilerim iyisiniz)
Yoksa benim gibi sizdemi gurbetteydiniz..
Kimbilir sizler hangi hallerdeydiniz..

Burdayım...

Şehrimdeyim, uzun zaman sonra başkentimdeyim..Sezonu bitirip zor attım memlektime kendimi..
Anladımki kuzguna yavrusu şahin gibi gözükürmüş..Havasına suyuna hasret kaldım Ankara'ma..
Hikaye Halikarnastan ibaret..eskisi gibi değil Bodrum..
İnsanlığın olmadığı bir yerde iş yapmak gerçekten oldukça zor geldi..
Dedilerki; buraya alışırsan bırakamazsın :)) denedim hatta, alışırmıyım dedim ittirdim birde kendimi..
Yok Arkadaş..Bodrum bana hiç bir şey ifade etmedi..Denizi bile..
Bilin isterim her şehirde olduğu gibi orayıda Suriyeliler bastı ama ne basma :)
Parkların içi dışı kenarları kale dipleri sahil kenarları umumi voleybol, futbol sahaları çocuk parkları..
Her yer onlarla dolu..Deniz kenarlarında yatıp kalkıyorlar hal böyle olunca deniz kumu yerine karpuz kabukları bebek bezleri plastik su cola petleri bir yığın pislik içinde denize girebilirmisiniz..
Çok muzdaribim..Bir kere denedim sadece bir kere denize girmeyi çok istedim aylar sonra mayomla sahile gelip kuruldum en temiz yerine..Girdim akşam üstü ama ne girmek..denizin üstünde yağlar geziniyor görürümde yüzebilirmiyim !! olduğum gibi çıktım..Lanet okuyarak..
Esnaf kesimide çok şikayetçi bir zaman içinde hangi şehirden gelirlerse gelsinler terminale girer girmez otobüslerden onları indirmeden muğlaya gönderdikleri çok olmuş..ama tabi hangi birine güç yetirebilirler..Terminalde yatıp kalkıyor esmer kara kara kadınlar adamlar uyuyan çocuklar uyumayıp dilenen çocuklar pisler..pislik içindeler..Onlaramı kızarsın onları getirenlere mi..
Oy alabilme uğruna neler yaşatıyorsunuz milletinize..Hak etmiyoruz biz bunları onlara maaş bağlıyorsunuz bizim üniversite mezunlarımız iş ararken..Üniversite hakkı tanıyorsunuz bizim gençlerimiz üniversiteyi kazanmak için helak olurken..oturma hakkı tanıyorsunuz TC. vatandaşı yıllarını verse ve hatta emekli maaşı yetmezken..Onlarmı rezil oluyor yoksa biz mi? Vicdansızsınız..Ahlaksızsınız..Aptalsınız..Adamlar gelip yerleşiyorlar bizde buranın insanıyız diyorlar -gidin burdan dediğiniz zaman -asıl siz gidin biz TC vatandaşıyız diyorlar..v.s. v.s.
İşte herşey böyle b*ktan bi durum..Bu yüzden oy vermedim vermeyeceğimde..hiç biri benim oyumu hak etmiyor..hakkımı yiyen kimseye hak vermeyi düşünmüyorum..Vaatleriyle koltuk korkusu mu sevdasımı anlamdığım bir tihniyetsizlikle karşısına geçip tv izlemiyorum izlesem ağzımdan çıkacakları kontrol edemem birde bu pislikler yüzünden günaha girmek istemiyorum..Kaç zaman oldu bilmem tv benim için evin bir yerinde sıradan bir objeden ibaret..Hükümet kuruldumu kurulmadımı onuda bilmiyorum...
Varsa yoksa işim..
İşim için debeleniyorum..kendimi yetiştiriyorum..Öğreniyorum..Okuyorum..
Hayatımda gördüğüm tüm acıların üstüne acılar duymak görmek istemiyorum..travmalarımın sayısını artırma gibi bir aptallık yapmayacağım..Haberler sevindirici bir şey söylemiyorki..Neyime dinleyipte ruh hastası olmak..

Hasılı; yaşıyorum..emek veriyorum..özümü korumaya çalışıyorum..
Uzun zaman olsa da buradayım...yazıyorum..
8, yılıma girdim bu gün..
Nice uzun zamanlara..