music

2 Şubat 2014 Pazar

küçük minik şeyler..



Günün en güzel saatleri bunlar yanımda kal demiş ya özdemir asaf..bu saatler keyif veriyor belkide benim gibi bazılarınıza..
Efendim, ocak ayında bloğa girip ne doğru düzgün ziyaret yapabildim nede yazı yazabildim aslında çok da büyük bir nedeni yoktu ama belkide bu saatlerde çoktan uyumuş olduğum için günün taze akşamında ilham perileri dizi izlediği için bende kitap okuyarak geçirdim çoğu vakitlerimi..



Gel gelelim neler yaptığıma;
ooooo neler yapmıyorum ki :) bana göre hiç bir şey ama doğru durmuyorum diyeceğim mana yanlış anlaşılacak yerimde sayıklamıyorum diyim e biraz uydu sanırım.. Öncelikle bayağı bi kitap ellerimden gelip geçti bu arada okuduğum kitap yorumları haylice ilgi çekince uzun zamandır düşünüyordum sayfama bi ek açtım ama sadece kitap değil; film konuları özetlerini de kapsayacak bir sayfa oldu bu.. Neden filmi de dahil ettim derseniz çünkü bendeniz kitabı sevdiğim kadar film hastasıyım bir vakitler bir günde 3 film izlerken başıma ağrıların girdiğini bilirim gerek de yokmuş niye o kadar zorladıysam izlemek için anlamış değilim..Arkadaşlarımla zaman zaman biraraya geldiğimizde veya sanal ortamda film önerileri isterler bende iş yerinde veya elimde bişeylerle debeleniyorsam vakit darlığından -girin facebook sayfama izlediğim her filmi oraya not ediyorum derim ama tabi birde isim verince konusunu oyuncularını sordukları için tamam dedim en sonunda bunuda ilave edip bi ek'imiz olsun; ama ileriye dönük olarak asıl açmam gereken bir ek daha varki; o da reiki-meditasyon ve masaj üzerine çift ana dal bilgilerimi aktaracağım bi durum olacak ama o gün ne bu gün nede yakın bi zaman..sanırım iyice bazı şeyler pekiştiğinde yerine oturunca taşlar bizde eteklerimizdekini birbir dökeceğiz ne biliyorsak tabi..
Ve son olarak reikiyle uğraştığımı daha önce söylemiştim mutlaka ama masaj olarak ilkkez bu cümleyi kuruyorum onu da anlatıyım; bi vakitler dayım ve yengemgiller familya olarak -gülçincim şu boynuma bi masaj yapsana efenim aile dostumuz çok sevdiğim bi ablam var o gelir masaj yaptırır derken yavaştan -yahu senin elinde bişey var ne ağrı kalıyor ne şişlik diyorlar -amaan normaldir size masaj yapılmadığı için deyip geçiştiriyordum bi zaman sonra yurtta çalışırken sevdiğim bi kaç kızlarıma ağrıları yada maçları ( bale, voleybol, gösteri v.b.) olunca canım isterse bi iki kez yaptım baktım orda sıraya girdiler bugün bana yarın ayşeye öbürgün fatmaya derken sayı arttı sonracıma evden alıp hastanelere götürmeye başladılar önünü alamayınca ipin ucunu kaçırdım tabi sonunda resmi bi belgesi olsun bari bununda yarın bi gün lazım olur nasılsa deyip kursa yazıldım yarında kursum var ve ben şu saat olmuş ayaktayım..
Hasılı benden bu kadar okuduğum kitapların da özetini yakın bi zamanda çıkarırım belki yarın belki yarındanda yakın...efenim Allah hepinizin gönlüne göre versin en iyisinden en güzelinden..
özünüze iyi bakın, saygı ve sevgilerimle..