music

13 Şubat 2014 Perşembe

farklı bir konu..



Dün gece 03:30 civarlarında uyuyup 4 saatlik bir uykuyla uyanıp 2 vesait araç değiştirip 1.5 saat yol giden ve 10 saat çalışan biri için havuzlu soru çok kolay gelecektir sanırım :)

Bu aralar robota bağlamış metalliğimle kalabalığın içinden geçip eve gelmek inanılmaz huzur veriyor..Dolayısıyla her türden insan görebilme olasılığınız artıyor ki; kızılay ulus gibi  bana pek bir şey ifade etmeyen yerlerden bi hışım  kaçarım kaçtıkça kovalanıyorum sanki görmediğim şey kalmıyor..



Onca otobüs minibüs hikayelerimi sonraya saklayayım istiyorum çünkü bu gün farklı bir durum paylaşayım istedim..
 Zaman zaman hafif salaklıklarımın olduğu saflığın kanatsız haliyle insan topluluğunun içine düştüğümde şöyle gözüme çarpanlara bakıyorum Allah insanları ne kadar farklı şekillerde yaratmış hiç birimiz birbirimize benzemiyoruz fakat artık giyim saç şekilleri makyaj v.s. gibi şeylerde ben toplum içine girmeyeli çok değişmiş tamam biliyorum kedi gibi yürüyüp miyavlar gibi konuşan bi kız neslimiz varki akıllara zarar, doğallıktan uzak yapaylıklarıyla cılız sinekleri hatırlatıyorlar bana hele askerlik çağına gelmiş gençlerin baktığında kotu bir an bacaklarından aşşağı düşecekmiş gibi pis görünümlü pantolonlarla gezmeleri çok çirkin geliyor doğrusu yakıştıramıyorum piiirsing denen küpenin entel versiyonunu kaş kenarlarına çenelerine göbek deliklerine takanlar yokmuu, diyorumki tamam bu çocuklar böyle seviyorlar anladım ama aynaya baktıklarında nasıl kendilerini güzel yada yakışıklı görebiliyorlar, nasıl bi anlamı var o saçların gökdelen gibi dikilmesinin kesinlikle kınama huyum yok korkarımda ama hani şekil diye bişey varken  şekilsizliğe benim aklımın ermeyişi..

Neyse dün akşam kızılay güven parkın oradan geçiyorum duvar dibine oturmuş iki genç var biri kız diğeri erkek yaşları 23 en fazla 25 diyim normalde dikkatimi de çekmediler sadece yanlarından geçerken ayağa kalkıp arkamdan yürümeye başladılar iş buraya kadar normal bi tuhaflık yok zaten yorulmuşum ağzım açılmış biran önce eve gideyim de gözlerimi kapatıyım derdinde hızlı hızlı yürüyorum ama amaaaaa :) o arkamdaki iki genç sevgili zannettiğim oğlanla kız konuşmaya başladılar fakat iki erkek sesi geliyor arkamdan -nasıl yaa diye bi ses çıktı ama istem dışı iç sesim tutamadı kendini -noluyo yaa deyip dönüp birden baktım ayyy evet tamam biri kız işte bunun nasıl yani noluyo o kimin sesi salağı bırakın beyin beyincik damarlar falan durdu bende geri dönüp yürümeye devam ettim hala ikisi arkamda, iki erkek konuşuyo işte ama birinin görüntüsü kııız kız işte yahu kız yani :)
Jetonu bırakın ankesörü sonradan monte edilmiş beynimle şoku atlattıktan sonra -ya ama bu şey işte..ne nee nee? ee bu dönmüüüş..
 hele şüküüüür düştüü :) metroya doğru yönelmemle önümden geçerlerken durup bakakaldım kız konuşuyor yanındaki çocukla ama erkek sesi ama acaip sevimli bi kız görüntüsü var Allahın bir kulu o konuşmadıkça onun erkek olduğunu tahmin edemez böylesini ilkkez gördüm tamam gördüklerim olmadımı oldu elbette cinsiyet değiştiren tabiri caizse halkın konuştuğu dilde dönmeleri zaman zaman cadde ve sokaklarda gördüm dee bu kadar kıza benzeyen bi erkek görmedim..Sonra cinsiyet değiştirmekle ilgili hiç bir yorum ve düşüncem olmadığı aklıma geldi dedim ya ne kınarım ne büyük konuşurum normal bi durum olarakda görmüyorum ama suçlamıyorumda peki ne düşünüyorum dedim kendi kendime..

Genel olarak kadından daha çok, erkeklerin cinsiyet değiştirmelerinin sebepleri ne olabilir
nasıl cinsiyet değiştiriyorlar, bunun maliyeti nedir, hayati karar değişimi yaşarken ne hissediyorlar kendilerinde bir kadınla benzer görebilecek duygular neler, islami açıdan nasıl değerlendiriyorlar aileleri bu konuda neler düşünüyor gibi bi dolu soru beynimde sıralandı dedimki araştıracağım bunu..ve bir şekilde bi düşüncem olacak daha iyi anlayabileceğim..
Sonra tabi tam zamanlı olmasada kendimce bilmediğim şeyleri iyi veya kötü öğrenmeye çalıştım

O zaman bu konuyu an itibariyle 2. bölüme bırakıyorum
detayları bir sonraki yazımda olsun..