music

4 Ekim 2013 Cuma

yüzüklerin efendisi :)


Dün söylemedim ama eve geldikten bir saat sonra 2 kere arandım
-gülçine hanım merhaba ben filanca holdingten elif
-hı merhaba elif hanım
-merhaba şey yarın geliyorsunuz değil mi teyit için aramıştım
-evet geleceğim inşallah..
-tamam kaç gibi uygun olursunuz?
- yine 4 veya 5 gibi uygun mu diyor;
-oluuur, sorun yok
-tamam o zaman saat 5 gibi bekliyoruz sizi
-okey, teşekkürler iyi akşamlar..



gece geç yattım doğal olarak sabah geç kalktım, birde ayrıca kişisel gelişim derslerim var ona çalışmam gerekiyor, başka uğraşlarım var falan filan liste uzayıp gidiyor böyle, neyse kahvaltıdan sonra açtım pc'yi yaptım bir kahve kendime sizede ikram ediyim eliniz ulaşabilirse buyrunuz afiyet olsun :)

saat oldu 14,20 civarı zıııırrrrnn bir telefon, numarası kayıtlı değil açtık gayri ihtiyari ama size bi itirafta bulunayım sigara içtiğim için sabahları ve eğer çok konuşmazsam öğlene kadar sesim açılmadığından afedersiniz erkek gibi çıkar sesim bu yüzden geçenlerde bizim markete girdim ne almak için gittiğimi hatırlamıyorum çocuklar bana takılmayınca günleri rahat geçmiyor bi laf attılar ben hazır cevap ..ama bi ses çıktı benden -ablaaaaa senden mi çıktı bu ses :))))) koptum -o neydi ya öyle rutkay aziz halt etmiş demezmi biri; ayy ölüyorum gülmekten -çocuklar valla her zaman olmaz ama arada sırada içime bi rutkay giriveriyor siz aldırış etmeyin buna da alışırsınız diyip ma aile gülüyoruz hasılı bu gün telefon çalınca -efendim dedim karşımdaki ses sustu bekledi -pardon yanlış aradım galiba ben gülçin hanımla görüşecektim de -buyrun ben babasıyım kızım bi 10 dk.sonra ararmısınız diyip kapattım ama karnıma ağrılar girdi gülmekten hemen banyoya koşup 10 dk gargara yaptım çıkmamla telefon çaldı açtım -gülçin hanım -evet buyrun benim az önce arayan sizmiydiniz diyorum tabi kıs kıs gülerek -evet bendim babanız çıktı telefona hahahahaaa kendimi zor tutyorum -ya evet kusura bakmayın dışarı çıkmıştım o ara dedim -ha evet şey bu gün geliyorsunuz değil mi teyit için aramıştım da -evet geleceğim 5 gibi oradayım inşallah diyip iyi günleşip kapatıyorum annem -sen ne fenasıııın nerden geldi aklına ben babasıyım demek diyip gülüyor -ayy anne deseydimki benim kadın beni dönme zannetmezmiydi tövbe tövbe yaa diyorum gülüyoruz..
Vakit gelince hazırlandım, topuklu ayakkabıları giydim ama sağ baş parmak sizlere ömür olmak üzere üstü morarmış et çıkmış anlatmayım içiniz acımasın, vakit dar diye yara bantıyla kapatmadan çıkıverdim tabi bu defa arabayı aldığım için zorlanmadım fakat parmağım yanıyo resmen; bulduk yeri girdik 44 numerodan içeri waaay içeri hatun kaynıyo o ara içime bi kurt düştü -Allah Allah yaw burası ne böyle dünde karı kız kaynıyodu bu günde öyle kötü bişey olmasın sakın diyorum ama kapalı kızlarda var açık kızlarda var o değil düzgün insanlar gelenlerde hani niye hep kadın var burda?  insan kaynakları müdiresi dünkünün aynı sanki dejavu yaşıyorum aynı yer yine boş geçtim oturdum sıramı bekliyorum beklerken o janjan saçlı ve mismini etekli gördüğüm hatunun çaycı olduğunu öğrendiğim an gözlerim bu defa fal tabağı gibi açılmaz mı -yaa o ne yaa diyip bakıyorum kadın, çalışan diğer hatuna -girip içeri bakıyım çayları almam lazımdı unutmuşum hayır dün de bu kadın bardakları falan aldı çıktı noluyo diyip izliyorum kadın yüzüklerin efensinin odasını tıklayıp tam girmek üzereyken o eteğinin arka kısmı yelkenli sporları gibi kakmış havaya bi tahta kaşıkları eksik fidayda oynasın güleyimmi şaşırayımmı bakakaldım İ.K. müdiresi ayşeyi fatmayı haleyi aylayı sıradan geçirirken ben sıkıldım iyice dönüp öbür esmer nemrut suratlı masa başında oturmuş facede oyun oynayan hatuna -benim görüşmem 5 deydi diyip aynı anda saate bakıyoruz saat tam 16,55 -tamam şimdi sizi alıyoruz derken İ.K. müdiresi kadir efendisinin odasından çıkıp -gülçine hanımefendisi buyursunlaaar :) sümbül ağanın kadın versiyonu; aldık çantayı dedim ya dejavu sanki yaşadıklarım girdik odaya kadir efendisi dünki giydiği kırmızı kazağı bugünde giymiş oturan boğalar gibi karşımda acaip ciddi yüz ifadesiyle -hoşgeldiniz gülben hanım :)))) evet evet ergen gülben ben :)) -gülçin ismim deyip kibarca düzelt dedim -pardon gülçin hanım buyrun lütfen oturun, otururuz yine tam karşısına -nasılsınız yüzü benim cv ye dönük sayfaları evirip çeviriyor üzerine kırmızı kalemle notlar almış tanıyı koymuş besbelli -hastalığım neymiş diyesim geliyor -teşekkür ederim iyiyim siz? -bende iyiyim sağ olun evet gülçin hanım cv'niz elimde e görüyorum kardeşim -oldukça kariyer yapmışsınız ve tek bir konuya da hakim değilsiniz anladığım kadarıyla -ehh işte diyip tevazu gösteriyoruz -biz sizi öncelikle alanlarımızda yetiştirmek istiyoruz -nasıl yani diyorum -bakın diyor o anlatırken gözüm ellerine kayıyor bu defa daha dikkatli bakıyorum kocca taşlı yüzükler ve taşların üstünde osmanlı turaları...

 -way paşam way adam osmanlı çıktı ya diyip gülesim geliyor ama yüzümün sinirlerini dondurmayı biliyorum hiiiç renk vermeden tüm ciddiyetim ve hafiften kaş çatışımla adamı dinlemedeyim -size şu kadar maaş, artı benzin yani yol parası artı yemek artı ssk (80 lerde ki anne aklıma geliyor ssk'sı varmı çocuuum deyişi) zaten ssk ya ihtiyacım yok yaşayabilirsem kadir efendisi 7 sene sonra emekliyim ama mecburen yapmak zorundasınız benimde işime gelir hani diye iç sesim konuşuyor -var mı bi sorun derhal eğitimlere başlayacaksınız -pardon bişey sormak istiyorum ne eğitimi bunlar sektör ne üzerine onu söyler misiniz? -gülçin hanım bizim pırlanta inşaat mobilya tasarım menkul v.s. v.s. gibi alanlarımız var -eeee yaniii -biz oturup konuşacağız sizinle kararımızı vereceğiz ona göre başlayacaksınız okey mi? -peki hayırlısı diyorum ama yüzüklerin efendisi benim nazlandığımı sanmış olmalı -bi sorun mu var derken -şöyle ki; benim evim buradan uzakta adresim yazılı cv de gördünüz -hee evet tamam siz aktif araç kullanıyorsunuz deği lmi -evet iyi de sürücü olduğum gibi trf. ve çevre bilgisi eğitmeniyimdir -kullandığınız aracın markası nedir diyor söylüyorum markayı hafif bir tebessüm edip -tam bayan arabası der demez patlatıyorum cevabı -yalnız pek hafife almayın benim forklift ve hatta kamyon kullanmışlığım var deyince kadir efendisi bu defa aynı benim gibi gözlerini patlatıp -yahu hiç öyle durmuyorsunuz -iyi de içki de göründüğü gibi durmaz hani diyeceğim -kimse göndüğü gibi değildir kadir bey diyorum çok ciddi, laf ebesi ben saniye sektirmiyorum neyse -yarın gelebilir misiniz -hayır gelemem çünkü bir kaç işim var onları tamamlam lazım bak bak efeliğe bak ne işim varsa sanki, ağırdan alıyorum ;) var ama yarın işe gitmek istemiyorum -pazar günü o zaman.. amanın ne pazarı yaa pazar günü iş mi olurmuş diyorum içimden sanki alaattinin o lamba cini duymuş gibi -pazar günü derhal eğitimlere başlıyorsunuz sizin gibi bir kaç kişi de olacak diyor -o zaman öğleden sonra olsun pazarlık yapıp adamın sabrını sınıyorum -git olum işine senle mi uğraşacam dese yeri artık ama demiyor -peki pazar öğleden sonra burdasınız -tamam peki oldu :) size iyi günleeer kolay gelsin diyip ışık hızıyla çıkıyorum kapının kenarında o mini etekli janjan saçlı çaycı kızımız ve nursuz kara kız çıkmışlar sigara içiyorlar gayri ihtiyari aynı anda bakışmamızla benim o sevimli gülümsemem devreye girip -birazdan bende içeceğim diyip gülümsüyoruz koştur koştur tepeyi tırmanıp arabaya kendimi dar atıyorum çünkü parmak yerinden fırlayacak ayakkabıyı fırlatasım geliyor o derece bi acı var içimde arabayı çalıştırıyorum ama hareket etmedim yaktım bi sigara biliyorum şoför mahallinde yasak ama kardeş stres etmişim hafiften içiyimde rahatlayım..
Dar kendimi bi büfeye atıp yara bantı alıp eve geliyorum, annem yine topalladığımı görüyor geçiriyorum eşofmanları parmağı görünce kadın -Allah canını almasın senin naaptın kızım insan bi pomat sürüp yara bantı sarmaz mı ? -aamaaan annee yaa...aklıma o mu geldi -e ne geldii pekiii
-ay anne ne gelecek şu yüzüklerin efendisi vardı ya -haa eeee nooldu -annnee herifin pırlanta tükanı varmış meğer ondan kafam kadar yüzükleri takarmış dememle ev dolusu gülmemiz bir oldu sonra annem -ne oldu yani netice nedir?
-valla anne adam tamam dedi ben maaşı yüksek tutmuştum ki; gitmeyim ta oralara diye yinede adam işe alındınız dedi bende hayırlısı olsun dedim kabul ettik..
-hayırlısı olsun kızım dedi, parmağı pomatladık, sardık sarmaladık buraya geldiiiiik :)