music

1 Ekim 2013 Salı

Paketim açıldı sürpriz :)


Paketim açıldı bu sabah, öğlen uyandım, dün geceden beri tv lerde boy gösterenlerin sanki hiç uyumamış hallerini gördüm ne ara kalktınız anlamadım, ben yatarken canlı yayındaydınız anacım bu ne cinliktir, teveccüh namazı kıl desen zor gelir sabaha kadar al gülüm ver gülüm o senin davan bu benim meselem bıyığın altı sakalın üstü örütünün rengi ilimin adı romanların göbek atışları auu ne ararsan varmış abey :)



Ağzım açık kaldı kahvaltımı 12 de yaparken; -noluyoo yahu naapmış bunlar diye soruyorum annemin yüzü mosmor cinler göbek atışı yapıyorlar 3,15 lik.. -kızım bunlar kafayı yemişler millet ne bekliyodu ne saçmalıklar çıkarmışlar deyince -çevir bakiiim bana tv yi nolmuş diyorum.. Güleyimmi ağlayımmı küfür mü edeyim sevineyimmi şok'la b*k arası kalakaldım tövbestağfurullah...

Anacım Örtü meselesini konuşa konuşa zaten millet alışmıştı benim asla bir antipatim yok zaten kim ne isterse onu giysin, ama altı etiler üstü pursaklar olacak tiptekiler hariç..kaşını gözünü yağdan boyadan geçirip süslü çarşaf giyenler hariç, çarşafın süslüsünü de bi ankamall da görmüştüm birde istanbulun belediye otobüsünde öküzün trene ilkkez baktığı gibi baktığımında farkında olmadan hemde :) yani bakılmayacak gibi de değildiler çarşafın üst ve yan kenarları taşlarla süslenmiş kaşlar gözler harun yahyanın hurileri gibi boyadan göz gözü görmez 15 pontluk topuklu ve topuk altı kırmızı renkli olanları da gördüm ya..örtü olsa noluuur olmasa nolur dedirtti..

tunceli'nin dersim olmasından bana ne ? zaten oranın halkı dersim deyip geçiyor, Atatürk kaldırmış dersimi bunlar geri koydular ha adı kahtalı mıçı, ha sıra gecesi olmuş nooldu? bunlar Ankarayı da başkent olmaktan çıkarıp siirti başkent yapmazlarsa na bak buraya yazıyorum -sen demiştin hacı dersin :) bana iyi saatte olsunlar geldikleri için böyle yazıyorum başka zaman olsa edepliyim ama hani çıldırtıyorlar pes ettim artık..

Romanların cv'ine bakıp -e bunlar hayli kariyer yapmışlar araya kaynatıp göbek attırırız nasılsa da denilmiş :) adamların tuzu kuru suyu kuru ölüyede oynuyorlar diriyede flaş tv gibiler arkadaş herşeye göbek atıp oynayan adamın neyini paket yaptılar anlamadımki...

Ama andımıza gelinceee....bak işte kocca bir tarih ve benim neslim benden sonraki nesiller sen kalk yıllarca Ankara'nın o soğuk ayazında dikil okul bahçesine, gir sıraya imirin iti gibi titreye titreye okul müdürünü bekle, gelsin bakınsın, kızsın, mikrofonu önüne alıp - ordan ,sen gel bakiim desin çık sen kürsüye soğuktan mosmor ol, sesin soluğun kesilsin avazın çıktığı kadar -Türküüümmm, doğruyuuummm, çalışkanııımmm diye başlaa...gel bu gün itibariyle hepsini sıfırla okunmasın de...
Allah bildiği gibi yapsın sizi e ne diyim tövbe tövbe yaaa...ya kardeşim o kadar emeğimiz var o kadar donmuşluğumuz var okumuşluğumuz var sen nasıl bizim emeklerimizi hiçe sayarsın yaaa..lama olasım geliyo resmen...yap emeklerimizin geri iadesini bademciklerim şişerdi üşütüp yataklara düşerdim de yinede vazgeçmezdim o andımızdan nolacak şimdi bütüüün o emeklerimiz...ziyadesiyle iadesini yapsın yoksa mamafih savcıyı üstünüze öteleyesim geliyor kötü adam olasım geliyor, fena geliyooorr :)

Parti kuram kuralı sistemi ıvırı zıvırı bilen takip eden şu partidenim bu partidenim diyen biri değilim tamam kabul yol yaptın hastanelere soktun ssk'lıları eyvallah bi dolu suni parklar icat edildi solunum cihazı takıldı ankaraya falan filan ama bu kadarı da pes arkadaş...
Millet benim gibi ne bekliyordu biliyor musunuz?

İş, ekmek, emeğinin karşılığı, belki erken emeklilik, zam, ne bileyim elektrik su faturalarında indirim v.b. kim bekledi emekli memur işçi esnaf öğrenci...indirim oldu olduda sindirim sistemlerimize iyi indirdiniz hacılar... paket paket olalı böyle zulüm görmedi bea...hadi afiyet olsun millete.. sinameke melissa için..hazmı kolaylaştırır...